Inilah rutin aku setiap petang balik kejer.....
pagi en hubby hantar naik keter.. bestt jadi mem besar..
petang kena naik LRT...

balik plak tak pernah awal...
asyik kul 6 je punch..
bz benonya laki aku tu...



bab naik jejantas ni yg aku malas sungguh...
melengkung tak tentu hala...
apa pesen tah...

menyusahkan aku tul...
paling aku malas bila hujan...
licin ...
badan-badan pun boleh jadi melengkung bila lalu sini....



selalunya .. aku jejak je kaki kat jejantas ni.. aku sms en hubby beritahu dah sampai...
sbb per????
sbb kalu tak buat gitu ..alamat aku kena tunggu lagi kat LRT opis dia plak...
so.. terpaksa bohong sunat...
ahaahkssss.....

Posted by Diarihatiku1976 on Tuesday, May 11, 2010
categories:

10 comments

  1. rasp Says:
  2. eh eh nie cam jejantas kat dgn sime darby tu ek...
    gamaknya u keje kat kl ke sis...
    skali skala bohong sunat tu perlu hehehehehehe

     
  3. atty's Says:
  4. sekali sekala ..tipu tak pa sis..hehehhe

     
  5. AAA.. YUP... SY KEJER KAT WISMA SIME DARBY TU.. HARI-HARI JENUH LALU JEJNATAS TU...

     
  6. akak kerja ngan kak awiena ker??

     
  7. ikiqzana Says:
  8. x suker naik LRT.. tambh lg klu bersesak2.. kelakarkan jejantas tu.

     
  9. Chik Na Says:
  10. orang kata bohong sunat..tak pe..

     
  11. Nor Aishah Says:
  12. mak ai.. melengkung lain macam jejantas tu.. pesen apelah tu ye..

     
  13. .::WaNiE::. Says:
  14. haha sama la kalau tetiba kene naik komuter dia pesan satu stesen sebelum tu baru sms ckp dah nak sampai..tapi wani salu 2 stesen sebelum sampai dah bagitau ahahah

     
  15. saya slalu naik jejantas nih masa darjah 1-6 kak ;p...sekolah rendah saya kat situ je...haha

     
  16. Miss Nurul Says:
  17. serik dh naik jejantas melengkung tu huhu

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS