Ini pun kebetulan aku beli majalah wanita..
aku berminat dengan tajuk isu tu...
"BILA NAFKAH KELUARGA DIBIAYAI ISTERI"

apa pendapat korang??????
ada ker situasi mcm ni berlaku didalam rumahtangga?

Posted by Diarihatiku1976 on Wednesday, May 12, 2010
categories:

7 comments

  1. nORmAL Says:
  2. sepatutnya takder istilah abai tu.. tapi lelaki ni bila wanita mula bekerja. diorang anggap boleh kurangkan nafkah tu.. mula2 kurang, lama2 nafkah pun takder.. tu yg terabai tu.. dan isteri tak sanggup tgk anak tak makan.. terpaksalah keluarkan duit walaupun tak cukup

     
  3. A.I Says:
  4. erk! terasa lak aku. tp bukan laki aku takmo bertanggungjawab. laki aku gaji ciput. makanya, banyak aku le yg tanggung..huhuhu..gaji aku pon ciput gak. tu sbb aku tak merasa cam kowang. nampak je ala2 vouge, tp mana ada aku bersopin2. nk beli sandel rege $15 pon mikir 4 bln tau! aku lebihkan utk anak2 je.. hhrrmmm

     
  5. SyaNa Says:
  6. rasanye dlm rumahtangga ni kena kongsi2 la
    mcm suami kuar duit part dia
    mcm kite isteri part kite
    so tak la rasa beban tu
    len la kalo gaji laki 10K kan
    sume harap dia bayar

    ni masing2 gaji ciput, so pandai2 la nk hidup kan

    tapi mmg ade laki yg sengal buat bodoh jek takmo amik tau psl belanja umah
    mmg realiti ade jd gitu

     
  7. atty's Says:
  8. ade kty tau .mmg ade terjadi..bila sangsuami ltk semua beban pada si isteri..

     
  9. .::WaNiE::. Says:
  10. ada jek..kalau takdek , takdekla dia buat topik tu :P

     
  11. mmg ade pun berlaku..tp seharusnya share2 lah kan..tu gunanya kita bkerja..n berumah tangga..kita byr part kita, asben bayar part dia, part yg mahal2..he he he

     
  12. mmg ade isteri yg tanggung suami..
    kena tgk jugak ape sebabnyer...
    cam kawan eila husbandnya sakit.. so die kenala berkorban.. rasenya tu ok lagik..
    dari ade suami sihat walafiat... makan tdo je keje cam menanggung biawak idup..
    haaa..suami gitu kena la jawab kat akhirat sok..

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS