sekarang musim orang pakai kasut crocs...
dulu bukan main mahal nak dapat kasut ni..
sekarang bersepah kat merata pasar malam ada jual...
dah murah dah... tapi yg china punyer ler....
mana dapat yg ori.. yg baeekkk punya....

tapi walaupun yg china... sedap woooo.... lembut skali....
amat selesa bila dipakai...



tapi yg menjadi masalahnya ialah...
awat aku beli size kecikkkkk........
aku beli size 6 daaaaa.....

rupanya made in china ni...
kalo nak beli kena beli size 1 inci lebih besar dari size asal...
tak memasal kaki aku sakit bila pakai kasut ni....



last-last sekali je aku pakai.. itu pun kejap jer....
tapak tak dan nak cecah batu lelama....aku dah bukak....
membazir tul...

agak-agak kalo aku nak tolak Rm 15.00 kasut ni ada ke orang nak beli????

Posted by Diarihatiku1976 on Wednesday, May 12, 2010
categories:

5 comments

  1. ppb_ppkp Says:
  2. baru jer beli kelmarin..sandal..sedapt poakai...rm15engget jer..heheheh

    kak..kenduri masuk rumah dulu...citer basi...
    terkejut..huhuhuhu..esok akan dikhabarkan..heheeheh

     
  3. huhuhuhu.. ita baru je beli kasut kroks 20hengget... ahahah..

     
  4. ppb_ppkp Says:
  5. kak ina....memang terkejut sgt2 ni....esok ptg imah bgtaw....memang rasa xterkata lagi ni...xterluah lagi..

     
  6. rasp Says:
  7. a'ah sis...nowadays merata2 dah ada jual kasut nie...
    kalo hari jumaat tu, kat blakang opis i...
    rasanya ada lah 4, 5 gerai dok jual kasut nie...

     
  8. tak jumpa lah size besar, kalau normal saya pakai size 8, kalau china punya, kena size 9 lah yer...

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS