Semalam aku dah tanya dah soalan ni...

Naper?... sbb menurut statistik AKPK..
eceh korang tahu AKPK tu per...
meh aku beritahu.. AKPK tu... Agensi Kaunseling dan pengurusan Kredit..

hahhhhhhh.. tahu dah kan...
kalo tahu senang skit nak citer....

gini..
menurut AKPK.. lelaki tidak pandai mengurus kewangan..
Lelaki suka berhutang tapi tidak pandai bayar hutang...

dan lelaki lah yg paling byk jumpa AKPK minta nasihat....
serta lelaki juga yg top dlm list yg enggan bayar hutang bank..

camner... ada setuju.............

ok .. nape aku kata lelaki tidak suka bayar hutang...
sbb dlm kajian yg dilakukan...
lelaki asyik memikirkan seks jer.. selang 7 minit dia mikir seks...
wakakakak.... lawak..lawak.... besar nafsunyer ekkk......

lelaki... byk gunakan wang utk tujuan seks..
walaupun masih perkasa tapi selalu terpedaya
dengan membeli ubat kuat, minyak arab, tongkat ali dsbnya...

sedangkan wanita.. takde masa nak mikir tu semua..
yg dia mikir..family..kasih sayang dan duit..
hahahahhha...........

sbb tu byk iklan minuman kesihatan utk tenaga...
kopi jantan, kopi janda.. tongkat ali...dsbya....
semua tu untuk sapa..
sure lelaki kan.....

bila dah kuat je sentiasa... tu yg asyik mikir seks...
sampai tak sepatutnya pun dia hentam....
iiisshh nauzubillahhhhh.......... kann.............

Posted by Diarihatiku1976 on Saturday, May 22, 2010
categories:

4 comments

  1. sz | m.a.s.s Says:
  2. kena ada life balancing kot kak...kuikui....

     
  3. hahahha..logik gak kan...

     
  4. ArELeEz Says:
  5. leez pikir duit! heh3..

     
  6. lily lotus Says:
  7. ishk2 jugak...

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS