Hari ni aku nak ucapkan tahniah pada Mama Aqilah kerana bakal mendapat anak ke-2..
aqilah dapat adik... yehhh.yehhhh...
syukur.. pada allah kerana dengan usia yg semakin meningkat...
mama aqilah berjaya hamil kali ke-2...

aku?????
mcm nilah aku.... sentiasa menerima perkhabaran baik dari kawan-kawan, sedara-mara jer...
tak tahulah bila giliran aku.... masa aku.. rezeki aku...
tahun ni 7 tahun usia perkahwinan aku...
aku harus lakukan sesuatu....
yesss... memang aku dah lakukan sesuatu sedari 2 thn yg lepas...
tapi nampaknya usaha aku masih belum berjaya...
insyaallah... dalam masa terdekat ni juga..
aku akan lakukan satu usaha ke arah itu...

so... kawan-kawan semua.. doakan lah aku yekk...
insyaallah.. lepas ni aku akan makan taugeh byk-byk...
aku akan pastikan setiap menu aku ada taugeh.. hihihihi.....

pada mama aqilah... jaga diri.. jaga kandungan... jgn lasak-lasak...ok....

Posted by Diarihatiku1976 on Tuesday, May 11, 2010
categories:

11 comments

  1. MRS. K Says:
  2. chaiyok kak! dun give up ok!

     
  3. Ibuhani Says:
  4. yeah.....mcm tu! Ina jgn putus asa.....dugaan seberat ini ......ganjarannya juga sgt3 besar....tdk didunia Allah beri ganjaran krn kesabaran adalah di akhirat nanti......insyaallah.... :)

     
  5. semoga dipermudahkanNYA..Amin

     
  6. ppb_ppkp Says:
  7. kak ina...rileks..insyallah..ada rezki pasni..jgn putus asa

     
  8. sz | m.a.s.s Says:
  9. alhamdulillah, tahniah utk mama aqilah..utk k ina pula mesti ada hikmah di setiap kejadianNya...k ina & hubby mmg insan terpilih...yang sabar menanti, berusaha, berdoa & tawakkal... :)

     
  10. Delimasari Says:
  11. teruskan usaha INA...

     
  12. Insya-Allah.. akan ada rezeki...

     
  13. SURIA AMANDA Says:
  14. alah akak...relax la..belum rezeki lagi tu...

     
  15. Nor Aishah Says:
  16. kene lakukan jugak.. jgn give up.. semoga diberikan rezki..

     
  17. nadja Says:
  18. hahh baru boleh kumen.. susah tui.. heheh hah kak doa banyak2 semoga ader rezeki.. lagi satu kan kak.. cuba biodex kak.. harga boleh tahan.. tapi so far sayer tgk banyak yang menjadi.. try la kak insya allah..

     
  19. Puteri Satu Says:
  20. uiks... entry untuk aku... terharunye... aku doakan semoga ko ikut jejak langkah aku jugak dalam masa terdekat nih..okey...

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS