Yes...Yes...aku sudah kembali....
kembali merancakkan dunia blog yg lama giler aku tinggalkan...
maaflah korang......
terpaksa mengabaikan blog untuk seketika bagi memberi ruang untuk jiwa

wahhhhhhhhhhh jiwa gitu.

lately aku terasa begitu stress sehingga terasa macam nak shopping jer...
wakakakaka........ tapi sebenarnya jika jiwa kau tengah tertekan. kau akan tengok barang-barang semua akan jadi buruk. betullllllllllllllllllllllllll......tak tipuuuuuuuuuu wehhhhhhhhh.......

yg benonya jiwa aku kacau sbb aku stress dengan temuduga aku tu..
mana tak nyer ko... 2 temuduga datang zasssss sebulan... selang sehari jer....
satu 4hb dan satu 5hb...
gilosssssss...... penuh kepala aku nak baca....
dah ler... aku bz ngan kursus..... balik kursus jumaat .. pastu sabtu balik kg sampai ahad..
pastu isnin kejer.... selasa temuduga.. rabu temuduga.....
fuhhh... fening...feninggg.....

soalan plak si panel tanya mcm nak temuduga gred 48...
habis pekililing... aset.... isu semasa ditanyanya....

bilik sebelah panel utk 32 takde plak ditanya gitu...
bilik aku jer ditanya mcm tu rupa....
mcm salah bilik plak aku rasa....

tapi takpelah... alhamdulillah.. aku boleh jawab....
jawab memang boleh lah kan...
tapi samada mencapai kehendak panel atau tidak tu yg susah nak ckp...
yg penting aku dah jawab....

so.. insyaallah lepas ni.. aku akan cuba aktifkan dunia blog aku...
tqlah pada member-member yang sentiasa amik berat kat aku..
semasa ketiadaan aku....
kiranya ada gak yg tertunggu-tunggu n3 aku....
tq u all..... luv u so much...
wahhh.. tetiba...
ahahahkssss...

Posted by Diarihatiku1976 on Thursday, May 6, 2010
categories:

5 comments

  1. Ibuhani Says:
  2. ha...a...salah seorg yg menunggu entry ina tu kak ani lah.......Jgn stress2 ina. Lepas ni gi cuti ngan hubby....honeymoon2 gitu :)

     
  3. ikan emas Says:
  4. good luck..

    Insyallah, moga bejaya

     
  5. mrs.ecam Says:
  6. hoohh de intebiu ghupenyer...wahh intebiu naik pngkt ek...smoga bjaya....pas 2 klu dh bjaya blanje r mkn...hekhek

     
  7. Mama Hanim Says:
  8. huhu patut la lama bertapa..ehehe.. good luck ok.. jgn stress2 lagi..

     
  9. haha.. sama la kita.. suka ilang stress dgn shopping. wakakah..!!
    pasal interbiu tu, buat derk je.. insya Allah ok. hehe..

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS