Ayooo..yoooo.... servis lagi keter aku ni..
kali ni servis brek plak....
brek belakang aku ni... asyik berbunyi jer...
asal tekan je brekk.. mesti berbunyi....
memula ok lagi.. lama-lama makin kuat plak bunyi nyer....
malu plak aku...

apa taknya... asal brek jer.. semua org akan pandang keter aku..
malu ngan jiran-jiran....



memang lama mikir nak tukar... tapi fulusss...fulussss....
ngak adooooo......
bukan takde langsung.... agak kureng skit....

so .. we all fikir.. baik servis sebelum balik kampung...
risau gak.. kot jadi apa-apa ker....
maklum lah.. melibatkan brek ni bahaya....



mujurlah hanya RM 60.00 jer.... ingatkan mcm kena beratus dah...
alhamdulillah... dipermudahkan ..

Posted by Diarihatiku1976 on Tuesday, May 11, 2010
categories:

3 comments

  1. Nor Aishah Says:
  2. murah je ye.. mula2 baca ingat mcm mahal je.. nasib baik dipermudahkan

     
  3. a kl citizen Says:
  4. brek belakang kereta saya pun berbunyi juga. dah hantar servis masih macam tu juga.

     
  5. sz | m.a.s.s Says:
  6. k ina slalu drift ke? ihikssss...

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS