Errmm.. salah satu hobi kami suami isteri adalah membela ikan..
sgt suka ok ... tgk ikan yang comel-comel... cantik-cantik...berenang-renang..
rasa mcm sejuk je hati ni....



so... masa duk umah hari tu.. tak tahu nak buat per...
En hubby ajak aku gi kedai aquarium cari ikan baru...
mcm besarlah sgt aquarium aku kat umah tu....
padahal cenonit jer.....




merata kedai cuci mata tgk ikan..
tunjuk sana..tunjuk sini.... berangan je lebih...
mcm nak beli aquarium besar plak gayanya...




last-last.. ikan kecik je yg dibeli nyer....
sudahnya.... beli ikan kecik yg tak habis Rm 10.00 pun ..
jadilahhhh.... kan....ye dak!!!!!!!!!!!!

Posted by Diarihatiku1976 on Friday, May 7, 2010
categories:

4 comments

  1. Nor Aishah Says:
  2. oklah tu.. dari tak beli langsungkan.. teringgin jugak nak bela ikan.. tapi kene tunggu anak besar dululah... nanti tak sempat pulak nak bagi ikan makan...

     
  3. POSH76 Says:
  4. bela ikan mmg bess sgt menenangkan...tp tang nak cuci tu yg tak lalu hehe
    happy mothers day

     
  5. eqbalzack Says:
  6. saya mmg hobi bela ikan...
    kat rumah ada akuarium 6 kaki, 3 kaki dan kolam ikan....
    celik mata subuh bg ikan mkn dulu...

     
  7. izzy Says:
  8. salam...

    nak tanya... kedai nih kat mana ye? saya berminat nak tambah ikan tapi nak cr di luar area rumah plak

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS