Tahun 2010 ni aku rasa mcm tahun bertuah aku kot...
tapi tak tahulah bertuah atau tidak....sebab masih awal lagi....
tapi yg penting aku nak kongsi kegembiraan aku ngan u all ..
apa dia????
ecehhh... malu nak ckp....
sebab benda ni sensitif.... lain orang lain pendapatnya....

tapi takpelah.. aku nak kongsi gak ngan u all....
cuba tgk surat per ni....



amacam.... nampak tak????

ok kalo tak jelas... meh aku zoooommm skit....



so.. camner... nampak dah kan....
so itulah benda gembira yg aku nak kongsi ngan korang....
syukur pada allah.... beri aku rezeki....
alhamdulillah 10 thn aku kejer dua kali aku diberi anugerah ini....
alhamdulillahhhhh........amin.......

Posted by Diarihatiku1976 on Thursday, May 6, 2010
categories:

23 comments

  1. SyaNa Says:
  2. syukur
    tahniah kak

     
  3. pB Says:
  4. salam


    tahniahhhhhhhhh

     
  5. atty's Says:
  6. salam ..congrats .semoga murah rezeki selalu ..amin

     
  7. Nor Aishah Says:
  8. alhamdulillah... tahniah...

     
  9. mrs.ecam Says:
  10. alhamdulillah tahniah....jasamu d hargai...hekhek

     
  11. zee nazeri Says:
  12. Tahniah Pn. Ina..
    Bahagianya bila dihargai..

     
  13. weeda Says:
  14. tahniah kak..cayalaaa :)

     
  15. aNIe Says:
  16. Tahniah dari akak...

     
  17. wah tahniah2....

     
  18. adam-arissa Says:
  19. fullamak...APC dah kuar ke? eh, keje kt Jabatan Penerangan mana ek?

     
  20. lily lotus Says:
  21. phewittt :)...rezeki sudah mari...suka ayat tu

     
  22. Ibuhani Says:
  23. congrat...... :)

     
  24. SURIA AMANDA Says:
  25. harus ucap tahniah...

     
  26. POSH76 Says:
  27. tahniah keep up a good work hehe

     
  28. A.I Says:
  29. aku pon dah 10thn keje kat opis ni. takde dpt apa2 anugerah pon...huhuhu

     
  30. A.I Says:
  31. eh, lupa nk ckp. TAHNIAH!!!! (^_^)

     
  32. MISH LOLIPOP Says:
  33. tahniah kak

     
  34. sz | m.a.s.s Says:
  35. alhamdulillah tahniah k ina! :)

     
  36. hajarus Says:
  37. wah.. Alhamdulillah.. Tahniah kak... :)

     
  38. congrates..ni lah yang dinamakan kerja dengan ikhlas..insyaalah berjaya

     
  39. tahniahhhh....bila nk belanjer??? ahakss....

     
  40. Delimasari Says:
  41. tahniah == bukan senang nak dpt surat mcam ni,,,
    pegawai appreciate keje kte ... tahniah INA!!!!!!

     
  42. opie_sopi Says:
  43. tahniah akak..............

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS