Hooooryyy.......... aku nak balik umah....
settle dah kursus aku...
so aku on the way nak balik umah ni...
ee tak sabarnya.....

lama aku tinggalkan tanggungjawab sebagai isteri....
adakah aku berdosa ekkk.....
tapi ... ini kejer aku... profesion aku ...
takde niat nak abaikan rumahtangga...

ya..allah.... alhamdulillah aku dapat suami yg memahami...
kau selamatkanlah rumahtangga aku dari godaan dan cabaran....
sesungguhnya .. apa yg aku lakukan ini adalah niat untuk keluarga aku...
amin....

Posted by Diarihatiku1976 on Thursday, May 13, 2010
categories:

3 comments

  1. atty's Says:
  2. kty amin kan jugak ye ..amin ..

     
  3. merahjamboo Says:
  4. aminn...saya dah dekat setahun tinggalkan tjawab seorang isteri..huhuhuu..lmbtnya nak balik..

     
  5. Ibuhani Says:
  6. kalau isteri keje atas kerehdaan suami x per.....smoga jodoh kekal ke hujung nyawa.....:)

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS