Hari ni aku nak gi umah mama aqilah...
jauh tu kat nilai..
tapi dari umah aku dekatlah...
lalu LEKAS jer...
alahhh.. jln yg si Achik SPIN tu Meninggal tu....
Subhanallah.....

tak pernah lagi gi umah baru dia tu...
kebetulan birthday si Aqilah.. dan kebetulan dia buat kenduri umah baru...
dan kebetulan lagi.. dia pregnant.. aaaauuuuwwww...
byk kebetulan kan....
memang tahun ni tahun 2010 ni bertuah bagi dia....
cayalahhh....
ni.. ko jgn lupa ..doakan aku skali ekkk
aku sampai umah ko nanti.. kita berlaga pusat ekk...
kot mana tahu.... berjangkit...

Posted by Diarihatiku1976 on Sunday, May 16, 2010
categories:

4 comments

  1. MRS. K Says:
  2. kite nampak akak kat umah kak zaini tadi
    tapi segan nak tego.. muaahhhaahaha...

     
  3. aNIe Says:
  4. Hahaha...berlaga pusat tak tahan...dah laga belum? insyaallah nanti berjangkit lah tu...

     
  5. .::WaNiE::. Says:
  6. berlaga pusat

    haha

    kalau jadi kak ko laga pusat ngn aku pulak

    hahaha

     
  7. SURIA AMANDA Says:
  8. akak..jadi x berlaga pusat?

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS