Full width home nuffnang

Adus....minggu ni kepala aku miong skit...
semua ni disebabkan aku terganggu dengan ckp-ckp orang...
kejer aku tetap on..
tapi kepala aku duk mikir hal gitu..camner..kalo gini... camner plak...

Mood dilema aku sekarang ni....
tak tahu nak buat per....
takpelah.. aku anggap itu rezeki aku jelah...
apa pun aku terima....

walaupun pahit aku kena terima sbb aku dah sign sampai pencen...
so sedap atau tidak.. happy atau tidak...
aku kena terima....

apa yg aku risau dan fikirkan ialah...
oooppp.. aku takkan beritahu dulu perkhabaran ni...
sbb ianya sulit.......

dah confirm nanti aku beritahu ekk....
maafkan aku.....

8 comments:

  1. pasal Anugerah dot-dot-dot tu ke...??? pedulik ler... itu dah rezeki ko... jangan lupa banjer aku.. ahaks..

    ReplyDelete
  2. okay, I maafkan
    tapi apakah perkhabaran itu yea..hihik

    ReplyDelete
  3. lor nape ni kak..nak tau gak hehe..

    ReplyDelete
  4. puteri.. bukan anugerah tu ler.. aitu dah tak sulit.. itu semua da tahu.. ini bab yg sulit ler...

    ReplyDelete
  5. wahhhh... xsabar nak tau apekah berita itu... & xsabar juga nak kongsi kegembiraan ngan akak... ;d

    ReplyDelete
  6. apakah perkharan yang sulit itew... huhu.. tak sabar dah nak ta ni

    ReplyDelete
  7. SIS pun xsabar nk tau berita sulit tu

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]