ingat tak entry yg lepas ni..
aku ada kata nak tunjukkan lukisan yg aku buat sempena kursus stres..
hah.... inilah dia...



amacam.. cantik tak...
ini surau kat Angkasapuri....



ini plak lukisan benda yg ada atas meja aku waktu tu...



tapi kan.. betul ler ...
lukisan membantu utk hilangkan stres...
dan lukisan gak.. menunjukkan emosi kita....

kalo masa tu emosi kita celaru...
lukisan kita entah apa-apa .. buruk je rasanya...

tapi bila emosi kita ok dan stabil...
lukisan kita cantikkk...
penuh dengan kasih sayang rasanya...

ke aku yg perasan.....

Posted by Diarihatiku1976 on Thursday, May 27, 2010
categories:

3 comments

  1. atty's Says:
  2. wah ..kau ada bakat melukis ..
    memang cantik pun ..kty pun ikhlas puji nie ..

     
  3. hehe..
    bleh dipraktikkan ni. ;)

     
  4. LizHairi Says:
  5. wah!!gambar surau tu betul2 amazing!cam pro :)
    salam singgah...

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS