ok..ok.. stop jap n3 pasal masak.. la ni aku nak war-warkan pasal alamat aku plak...
manalah tahu kot-kot ada orang nak hantar kad raya ker... eeleehh.. ada ker...?
lantaklah.. ada ke takde ker.. yang penting aku tulis... kalau nak beri aku alu-alukan..
kalau taknak.. nak buat cam no...
hah.. gi amik diari.. tulis alamat aku ni....
senang ...
kot-kot ada yg nak hantar hadiah hari jadi aku yg lepas baru ni ker ..kan... ahhahahaksksks...
merapu ekk...
ok.. ni alamat aku :-
Azlina Abd Rahman
No 51, Jalan Impian Murni 3/2
Taman Impian Murni
Saujana Impian
43000 Kajang, Selangor
jgn lupa hantar tau...

Posted by Diarihatiku1976 on Wednesday, September 9, 2009
categories:

6 comments

  1. YanDarwisy Says:
  2. Wah, mcm artis lah akak ni. Siap sent address siap2 senang peminat nak hantar kad. Siapa tau peminat dlm blogger sehebat artis, kan?

     
  3. ai Says:
  4. Ala...kau le kasi aku kat na..sian kat aku, thn ni takde sekeping pon kad aku dpt. :P

     
  5. rasp Says:
  6. sempoi lah u sis....senang cenggini kan :D

     
  7. Fara_Adura Says:
  8. Sempoi sungguh akak neh.. senang cani..takyah nak suh emel bagai..hiks..fara da amik alamat..nanti sampai laa kad yer.
    Akak duk kajang eh..dekat2 ngan area sepang..nanti leh ar gather2..no phone taknk kasi ker..nanti lam kad fara bg no, akak msg tau..:)

     
  9. salam....amboi siap bg alamat lagi....syoq kan bila ingat zaman sekolah dulu...ramai hantaq kad raya...kita tukaq2 kad raya la yer....boley ker cenggini...

     
  10. Delimasari Says:
  11. amboi ade alamat - akak akan hantar kad raya
    tunggu yerk... dok kajang rupanya .. leh dtg umah akak kat cheras je

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS