Hari ni aku melayari blog kawan-kawan.. rata-rata ada tempek gambar berhari raya...

So aku pun nak amik peluang yg ada gak nak berkongsi ngan korang gambar raya aku tahun ni.... tak byk aku amik.. sebab kat umah MIL ni agak satu kepelikan plak kalau sikit-sikit amik gambo.. so ini sajelah yg sempat di amik sebagai kenangan...

Ni Gambar aku laki bini...






ni plak gambar adik ipar aku.. CT namanya... dianilah yg aku akan bawak sekolah diKL....
Korang tgk baju dia..meriahkan... mcm nak bertunang.. kain lace lagi tu... masa dia pakai je baju ni.. aku terus tanya dia.. majlis sarung cincin nanti kul berapa.... tersipu-sipu dia....

Yg best tu.. gi raya umah orang.. dah tak dapat duit raya lagi... mana taknya.. dressing dah mcm tunangan orang...


Ini gambo En hubby tercinta aku... senyumlah tu... dapat raya kg dia....


Ni plak gambar beramai-ramai satu family En hubby... payah beno nak amik gambo ni... letih jerit nak memanggilnya...masa ni plak mak tiri aku buat hal..tak nak bergambo... nak tunjuk perangai sebab malas nak beraya umah adik beradik En hubby..... katanya nak raya kat umah je nak sambut budak-budak datang umah.... last-last dgn ayah aku ikut tak balik kg tgk Atuk dia....


ni pun sama.. saje tempek byk gambo sama.. cuba tgk sapa yg paling cun kat gambar tu... ahahksss...


dah..dah... cukup..cukup.. kang termuntah ijo plak.... ok ni En Hubby aku ayah dia masa tunggu yg lain nak bergambo...


Ni anak saudara aku belah En hubby... sedondon kan ngan mak dia....takut dia ngan aku laki bini.. mana taknya.. balik sekali sekala... tak mesra... dah tak kenal maklong ngan pak long ekkk tirahhh...




Aaaikkkk.. ada lagi gambo ni.... ok...ok.. ni last ni... amacam tak dapat teka ker... sapa paling cun.. kalau dah sila tinggal komen ekkk....

Posted by Diarihatiku1976 on Monday, September 28, 2009
categories:

14 comments

  1. PuteriSatu Says:
  2. comel adik ipar ko tuh....baik je budaknye... aku rasa dia la paling cun dalam gambar tuh..ahaks...

     
  3. mummy_ayu Says:
  4. samala kita, tahun nie turn raya umah mentua..tak kisah la raya mana.janji raya kan?

     
  5. sapa..ct ker... ekkk...

     
  6. aáh aku pun tgk dia gak yg paling cun....

     
  7. rasp Says:
  8. kalo nak amik gambar ramai2 mmg azab nak kumpul kan...

     
  9. HappyIrfa Says:
  10. SO XDELAH MAK TIRI KO DLM GAMBAR NI?

     
  11. Mak Izz Says:
  12. kak, tgk gmbr somi akak ni sy dok pikir2 mcm prnh jmp je. *of kosla prnh jmp kan sbb sm2 keje penerangan kan. tp rasanye bkn jmp kt cni. pikir2 br teringat. kami induksi khusus sm dulu kt kem. slama ni akak dok cite2 psl somi akak, x tau sape. tgk gmbr raya ni br tau. hehe.. slmt hr ry kak!

     
  13. SyaNa Says:
  14. org pakai bj oren tudung cekelat tu mmg cunnnnn
    kekeeee

     
  15. wah syana.. korang member aku yg begitu memahami.... pandai ko baca isi hati aku yg tersurat dan tersirat.... wakakakakka....

    izz... itulah en hubby akak....kalau jumpa kat luar ngurat-ngurat tekelkan skit kepala dia.. wakakka....

     
  16. leadleedeea Says:
  17. dalam gambar tuh akak laaaa yg paling cun...~!!!!

    kak, duit raya? orang da puji2 nih..hehehehe~!!

     
  18. lead... hah.. ni sorang lagi.. yg begitu memahami.... ahahaksss... nak duit datang umah....

     
  19. atty's Says:
  20. dalam gambar raya tu ..yang ramai2 tu..
    berdiri belah blkg kanan..no 2 palin cun.hehehhee..
    salam aidilfitri,,

     
  21. Ooo..jadi upenya adik iparnya dok kat KL sama ngan korang ye?? Bagus la..adik suami..adik kita jugak kan, erm.
    Baju adik ipar tu..dia yg beli sendiri ke? Hmm..kira ok ler tu..dah citarasa dia cenggitu. Tp mmg nampak matang ler dia. Tu ler..org2 baya akak ni sebok nak nampak awet muda remaja. Tp yg mmg muda remaja..sebok nak nampak matang, hmm

    Kalo tanya dlm reramai tu mana yg sgt cun..mesti la yg pakai baju ijau dok tengah2 tu, hehe. Jawapan hormat orang tua ni..kehkehkeh..jgn marah!!

    Selamat Hari Raya..maaf zahir batin..

     
  22. Delimasari Says:
  23. bergambar sakan yerkkkk

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS