Lorrr... azlina... nape ko toleh bawah je tuuu...



Apa benda yg ko buat tu.... serius benonya muka ko tu.....ahaaakkkss...


abaikan perut aku dan dadaku iteww yeek...


hahhhh.... aku tgk sinilahhh..... tgk alquran...
Actually rabu hari tu tamat sudah Tadarus kat opis aku ni... dan alhamdulillah aku pun dapat habiskan juzuk aku tu... so masa lepas majlis perhimpunan bulanan tu puspanita opis aku ni terus buat majlis khatam alquran plak...

kiranya aku amik berkat ramadhan la kannn.... cari pahala... maklumlah.. aku ni bykkk dosa.... so carilah keberkatan dibulan yang mulia ni ... mohon agar allah ampunkan segala dosa aku....
amin....

dan yang paling menggembirakan aku... inilah tahun pertama aku joint tadarus ni... dolu-dolu aku memang takde masa... dan alhamdulillah.. tahun ni aku dapat sama-sama mencari keberkatannya....

harap-harap lepas ni aku byk masa untuk membacanya.....

Kalau korang nak tahu .... aku pernah bernazar kalau doa aku diterima oleh allah untuk aku mengandung... aku akan cuba khatan alquran disepanjang tempoh 9 bulan aku mengandung itu...

tapi nampaknya doa aku belum diangkat lagi.... redha ekkk.......

Posted by Diarihatiku1976 on Friday, September 18, 2009
categories:

2 comments

  1. Delimasari Says:
  2. alhamdulllillah - dapat habiskan bacaan tu.
    elok d teruskan....

     
  3. Jiey^Mien Says:
  4. Selamat hari raya kak Ina..

    Ampun dan maaf dipinta andai ada salah dan silap dalam berbicara..

    Salam Syawal,
    Jiey-Mien-Rayyan

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS