Bos aku dah ckp kat aku.. suruh isi borang cuti.. nak buat carta katanya...
Aku sepantas kilat capai borang cuti dan pen...

Aku cuti 17-25 September 2009... 5 hari je... kan lama sgt pun.. alah 5 hari jer .....

cuti ni pun sebab aku mcm biasalah kan.. kena beraya 4 hari kg masing-masing...

Mcm thn ni giliran Terengganu.. so aku kena balik 3 hari sebelum raya ke terengganu...

then raya ke-2 je pepagi cabut ke Muar Johor plak.... beraya kat muar pun 3 hari selepas gak...

mcm tulah sebaliknya...Adil kan....

dua-dua kampung aku kena balik.... tinggi wwoooo kos nya.....

nak buat cam ner.. kami laki bini masih ada orang tua yg perlu diutamakan...
So semestinya kena ada sistem giliran....

Apa nak buat dah jodoh ngan orang jauh.... sabar jelahhhhhh... ahahkkk...

Posted by Diarihatiku1976 on Friday, September 4, 2009
categories:

5 comments

  1. PuteriSatu Says:
  2. Aku pun gitu... tapi seperti selalu harus kampung aku didahulukan sebab nak buat lemang... camano nak buat kat kg laki aku... sebab dia tak de kg.. takkan nak bakar rendang tetengah taman perumahan mak abah dia... mahu kena saman...hahahahaha...

     
  3. Ernie Says:
  4. mesti bestkan sebab akak sesekali balik kg. macam kite takde kg. sebab kahwin ngan orang satu kg hehe

     
  5. Fara_Adura Says:
  6. Salam akak.. raya muar gak eh? Waa.. leh ar raya sama2..tapi fara raya ke3 cabut ke perak lak.. lama da tak balik..
    Nanti kasi no yer.. msg kat sni 0174003152..

    Kot2 balik muar..leh ar jupe2.. hehe

     
  7. Izan Says:
  8. saya ni lagi jauh. huhuhuhu... lagi tinggi kosnya. =)

     
  9. Mak Izz Says:
  10. sementara org tua msh ada.. bior kos tinggi janji hati org tua gumbira. lgpn bkn selalu.. setahun hanya sekali (nyanyi lagu amy mastura).

    sy pny cite, thn lps ry puasa kg suami, ry haji kg sy. Dis year ry puasa kg sy, ry haji kg suami. adil kan?

    *kt kg sy msh ada opah tp x ksh sgt blk @ x sbb umh mak kt cheras aje.. tiap2 hr pn blh blk ry. haha..

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS