Aaarrrgggghhhh.. esok nak keje dahhh... esok kena tempuh jem semula...kena naik lrt semula...waaaaaaa....malasnya.......

Biasalah kan... cuti lama-lama ni... badan nak tune balik bangun seawal jam 5.15 pagi dan kuar kejer seawal jalm 6.30 pagi memanglahhhhh malas...... malas sebab masa cuti ri tu badan dah manja dah....mcm orang kaya... celik mata.... bangun raya..makan-makan... kuar duit bagai... tak ke kaya tukan.... syyyyyiiiooookkkkk............ bestnya kalau selalu dapat mcm tu.... ahahaahkkkss.......

oklah... sambung esok ekkk... esok aku start jadi blogger tegar..... malam ni byk benda nak buat ni.... nak gosok baju keje aku.. baju keje En Hubby... lepas tu nak tido awal.... ok..bye.... daaa....

Posted by Diarihatiku1976 on Sunday, September 27, 2009
categories:

3 comments

  1. Yanmie Says:
  2. salam,

    hahhaa...sabar jelahkan..nak buat camne, nmpk gayanya kena tempuh smua tu utk besok..

     
  3. weeda Says:
  4. selamat kembali bertugas hihihi :P

     
  5. salam selamat bekerja yer....sama la kita baru masuk kerja..baloq liat nak pi keja...

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS