Full width home nuffnang

Gelak dulu.. baca n3 atas tuuuu... wakkakakakak...ahahahkssss....
actually masa ahad yg lepas aku gi Tesco ngan En hubby... nak cari barang-barang keperluan dapur skit... walaupun aku tak berapa nak sihat.. coz demam.. tapi aku gagahkan gak jalan...

Then.. masa nak balik tu aku tetiba aku cam teringi nak timbang berat badan aku ni...so minta en hubby 20sen ...
Cehhh.... molek je..aku buka kasut dan berdiri tegak seperti yg diarahkan....
sekali tuuuu.. ecehhh... ayat sumbang menyakitkan telinga kedengaran....
nak tahu per....

gini ayatnya...
Huuhhhuuuuu..... u are fatttttt....

cissssss. cinabeng tul lahhhhh....
bengang giler aku.. en hubby sipu-sipu senyum....
walaupun berat aku susut skit bulan puasa ni.. tapi tidaklah sampai ketahap yg aku impikan.....
moral of the story... sila kurangkan makan selepas bulan posa yeekkk azlina....

8 comments:

  1. hahah.. lama tak dngar ayat cinabeng tu.. hahahaha..

    jangan laaa berani2 nak naik kat timbang yang ada suara tu..
    malu seh sebab dia cakap kuat2.. ahahahha

    ReplyDelete
  2. aku klu nak timbang kat luar... klu yang ada suara tu mang aku tak naikla... klu ramai orang kat tepi2 tu..wat malu diri je.... ahaks... jangan perasan kurus ye azlina....wekekekke

    ReplyDelete
  3. kehkehkeh!! lps ni kira BMI lak yer..
    tgk apa kata BMI lak... ahaks!

    ReplyDelete
  4. kita x kan timbang kat timbang yg ada suara tu...never
    wakakakaka`
    gemok la katakan
    malu la puloks

    ReplyDelete
  5. salam ziarah..
    Selamat berpuasa..
    Selamat menghidupkan lailatulQadar..

    Selamat menyambut Aidilfitri juga yang bakal menjelma tidak lama lagi..

    makan rendang, ketupat, dodol dan lain2 tue.. ingat kat mar yang jauh di perantauan nie yer..

    salam ukhuwwah.. ade mase, jomla singgah ke teratak UnguViolet yer..

    ReplyDelete
  6. hahahaha... saya tau alat penimbang tu. dolu2 selalu kuar ngan kawan2 masa belajar kat uitm pakat sume nak menimbang. sekali mesin tu ckp kuat giller. malunyer.....

    ReplyDelete
  7. tersenyum baca statement ni ..hehehehe

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]