Gelak dulu.. baca n3 atas tuuuu... wakkakakakak...ahahahkssss....
actually masa ahad yg lepas aku gi Tesco ngan En hubby... nak cari barang-barang keperluan dapur skit... walaupun aku tak berapa nak sihat.. coz demam.. tapi aku gagahkan gak jalan...

Then.. masa nak balik tu aku tetiba aku cam teringi nak timbang berat badan aku ni...so minta en hubby 20sen ...
Cehhh.... molek je..aku buka kasut dan berdiri tegak seperti yg diarahkan....
sekali tuuuu.. ecehhh... ayat sumbang menyakitkan telinga kedengaran....
nak tahu per....

gini ayatnya...
Huuhhhuuuuu..... u are fatttttt....

cissssss. cinabeng tul lahhhhh....
bengang giler aku.. en hubby sipu-sipu senyum....
walaupun berat aku susut skit bulan puasa ni.. tapi tidaklah sampai ketahap yg aku impikan.....
moral of the story... sila kurangkan makan selepas bulan posa yeekkk azlina....

Posted by Diarihatiku1976 on Wednesday, September 9, 2009
categories:

8 comments

  1. ~ain Says:
  2. hahah.. lama tak dngar ayat cinabeng tu.. hahahaha..

    jangan laaa berani2 nak naik kat timbang yang ada suara tu..
    malu seh sebab dia cakap kuat2.. ahahahha

     
  3. PuteriSatu Says:
  4. aku klu nak timbang kat luar... klu yang ada suara tu mang aku tak naikla... klu ramai orang kat tepi2 tu..wat malu diri je.... ahaks... jangan perasan kurus ye azlina....wekekekke

     
  5. kakngah Says:
  6. kehkehkeh!! lps ni kira BMI lak yer..
    tgk apa kata BMI lak... ahaks!

     
  7. Ernie Says:
  8. kehkehkeh sabou jela

     
  9. kita x kan timbang kat timbang yg ada suara tu...never
    wakakakaka`
    gemok la katakan
    malu la puloks

     
  10. UnGu VioLet Says:
  11. salam ziarah..
    Selamat berpuasa..
    Selamat menghidupkan lailatulQadar..

    Selamat menyambut Aidilfitri juga yang bakal menjelma tidak lama lagi..

    makan rendang, ketupat, dodol dan lain2 tue.. ingat kat mar yang jauh di perantauan nie yer..

    salam ukhuwwah.. ade mase, jomla singgah ke teratak UnguViolet yer..

     
  12. Izan Says:
  13. hahahaha... saya tau alat penimbang tu. dolu2 selalu kuar ngan kawan2 masa belajar kat uitm pakat sume nak menimbang. sekali mesin tu ckp kuat giller. malunyer.....

     
  14. Delimasari Says:
  15. tersenyum baca statement ni ..hehehehe

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS