Full width home nuffnang

Act aku tiba-tiba rasa mcm nak update menu aku berbuka semalam.. yelah kan aku dah janji aku nak masak bulan ramadhan ni kan.. so kenalah update.. kalau tak kata aku mungkir janji plak kang..

Menu yg sebelum-sebelum ni ada gak aku masak.. cuma aku malas nak update jer.. sebab mood nak amik gambo tetiba takde plak masa tu....

So korang layan jelah menu aku semalam.. biasalahkan.... mana-mana blog korang gi mesti ada n3 masak.... ahahhaksksks....


ini adalah menu kesukaan En hubby aku.. tapi kan.... terlebih minyaklah plak.. adohai...sorry sayanggg...


Sayur Bendi goreng kesukaan aku...


Cendawan goreng tepung kesukaan aku laki bini..
Satu peket cendawan kami bedal sampai habis masa berbuka... hihihi


dan pencuci mulut aku ialah buah plum... manis ooooo............. beli kat Jusco Tmn Maluri....

Itu jelah menu aku semalam... aku ingat hari ni aku nak masak kueh tiaw Ladna plak.... tgklah kalau kedai aceh aku ada barang-barang nak masak lagi.. sebab ... selalu aku balik kejer... licinnnn.................. ahahhaksksksk............

8 comments:

  1. hehehe kedai aceh tu memang kalo petang2 banyak da abih la huhuhu...try gi kedai sebelah2 tu ok jugak...asal kedai aceh je aku komen kak hahaha :)

    ReplyDelete
  2. tulah weeda.. kak pun gitu... tapi kedais ebelah tu mahal skit lah...

    ReplyDelete
  3. cendawan akak tu membuka selera

    ReplyDelete
  4. bestt jugak buat lauk bendi tumis kering tu ekkk.. bleh cuber nihh.. selamat berbuka plak untuk hari ni yekkk

    ReplyDelete
  5. rajin nyer masak. kiter sampai rumah dah kol 6.45..so mmg tak sempat masak la

    ReplyDelete
  6. dari semalam dah aku dengar ko nak masak kueteow ladna tu...tak masak2 lagi ke..?

    ReplyDelete
  7. weh puterisatu.. kedai aceh aku tu asyik tak cukup barang jer... laris benonya... balik je licin.

    ReplyDelete
  8. lea pun suke sayur bendi..
    sedp..nyum3

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]