Hari tu aku dan En Hubby sempat menonton P.S I love You ..
Sejak tgk citer tu aku mulalah terpikir macam-macam hal...
Kepala ni entah nape asyik terfikir je..
Bersediakah aku kalau terpaksa hidup bersendirian tanpa dia di sisi??
Lagi-lagi kalau masih belum berasa puas hidup bersama...
Dan lagi seksa kalau ada benda yang kita masih belum sempat nak buat dengan dia...
Hati mesti terkilan tahap maksima....

Dan jawapan yang pasti : Aku tidak sanggup sama sekali....

Dan sebab tu ada setengah orang akan berfikir 'biarlah aku yang pergi dulu..
sebab per???? sebab aku tak sanggup nak tanggung rindu'

tapi lepas tu berfikir lagi 'kalau aku pergi dulu, tinggal dia sorang2, mesti dia lagi sedih'

Atupun 'kalau aku pergi dulu, dia cari yg lain....

Hah, now... pilih...nak yg mana?????

Yang penting, sekarang ni tak nak memilih. Takde pilihan lain ke??
Tapi tu lah kan.. bila dah hilang... dah takde depan mata baru kita reti nak appreciate apa yang kita ada.

Dan sangat penting mengabadikan saat-saat manis berdua....
kenangan terindah bersama....
Biar bagi org lain peritiwa mcm tu tak berapa nak indah...
tapi bagi kita sangat bermakna ..... Sama-sama lah kenang balik saat tu.
Saat 1st time kita jumpe..
Tersangatlah best kalau diingat kembali....

Tiba-tiba rasa nak ajak En hubby gi Central Market naik bas 46D plak..... ahahahksss... gi balik Blok 10 Pantai Dalam tu...
tempat we all selalu berselisih tu...
Lepas tu gi pasar malam kat Bukit Angkasa....
Ohhh!!!indahnya kan....

Tapi yang penting... ikhlas dari hatiku aku tak sanggup nak kehilangan kamu.

Tempoh 6 tahun setelah sah menjadi milik kamu tu saja....
dia punya kenangan melambak-lambak....
Yang tu je amik masa entah bape lama nak lupa....
Ohhh..tolong lah.. sangat tidak sanggup!!!

Posted by Diarihatiku1976 on Monday, September 7, 2009
categories:

8 comments

  1. SyaNa Says:
  2. tak sanggop gak hidup tanpa dia

     
  3. PuteriSatu Says:
  4. Tak leh nak bayangkan...kan... tapi itula.. segalanya tuhan yang aturkan... segala yang diaturkanNya... kita tak mampu untuk mengubahnya walau sedikit... so apa yang penting.. apapun yang terjadi..siapapun yang pergi dulu.... kita kena redha.. walau berat... tapi kita harus....

     
  5. Mak Izz Says:
  6. sy pn x sanggup tp sband sy sll ckp biorle dia yg pergi dulu sbb x sanggup kehilangan sy (cewah2, ferashannnn).

    kak, best x cite ni? nk pinjam boleh? haha..

     
  7. Jade Says:
  8. haha.. tgk cite ni aku nanges mcm org giler.. feeling terlebih.. mentang2 hubby jauh..

     
  9. Ibuhani Says:
  10. seredho mcm mana pun kita.....perasaan sedih akan muncul setiap kali kita lihat apa saja persamaan yg ada disekeliling dgn arwah. Sedih juga akan muncul saat2 gembira n sedih kita skrg sbb....kenangan walau indah n pahit bersama sukar dilupakan.....itulah yg perasaan yg ibuhani sdg alami n sekuat mana kita cuba.....perasaan sedih tetap ada. Itulah hakikat hidup......so create memories not regrets in life....don't be sad when it's over but smile because it happened.....life has to go on :)

     
  11. mummy_ayu Says:
  12. kita pun dah tengok..memang sedih gile..nangis pun macam orang gile padahal tgk cita je..dok cari dvd, tak jumpa lagi..any idea kat mana nak cari?

     
  13. Delimasari Says:
  14. xtau nak kata apa klu org yg paling kte sayang xde d sisi.
    ya allah ya tuhanku peliharalah hamba2 mu

     
  15. kenangan aku dan dia di tasik melati ....huhuhuhu

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS