Full width home nuffnang

Hari ni aku nak buat N3 makan je ekk.. korang jgn muak plak tau.. korang layankan jelah... actually jumaat lepas akak aku call nak makan berbuka umah aku...
Akak aku..kalau korang nak tahu 30 hari dia gantung periuk.. kejer dia makan kat luar jelah..serata tempat di terjah.. bangi, kajang, semua tempat dia rasa... termasuklah umah aku.. kalau dia nak terjah..dia terjah je...aahahkss...

So hari tu dia call aku beritahu nak berbuka kat umah aku... aku no hal jer... meriah skit kan.. maklumlah.. anak dia kan mcm burung tiong mas.. pionggg..piang..pek..pot... bunyi nyer...

Aku cam biasalah.. setakat kul 6.00 tu still sempat lagi nak masak... sampai umah dalam kul 5.45 aku start dah bersilat kat dapur...Simple-simple je aku masak....

nilah lauknya untuk hari jumaat lepas...


Nangka masak lemak cili api..


hati lembu masak hitam....


sambal ikan bilis dan petai..

sayur kacang+tempe+karet+so'un


dan yg paling hangat dipasan adalah.... Bihun gorengggggg.... panas-panas lagi bihun ni tau... licin they all makan.... nasi yg aku masak ngan lauk pauk ni tak disentuh plakkk...
kalau tahu gitu aku masak bihun goreng jer...adohaiii...

2 comments:

  1. sedapnye ikan bilis petai
    nk buat la ari ni
    br beli petai smlm

    kak meh address
    nnt sye pos kad raye
    bg tau address :)

    ReplyDelete
  2. salam kak ina...rajin akak masak.....saya kalau bab masak mee hon ka..kwetew ka...mee goreng ka...hehhehehe pak mertua saya yg rajin masak...huhuhu apa punya menantu daaa.

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]