ok....N3 ni auto publish ya....

Masa ni aku dah selamat sampai kat kg En hubby di Terengganu.... area kerteh 5, paka, Dungun terengganu.... kalau ada sesiapa blogger yg dok terengganu sila-silalah contact aku.. leh together-together....

Merapatkan silaturrahimmm......

Tahun ni aku beraya Kg En hubby.. dan insyaalalahhh... raya kedua aku kan bertolak ke Kg aku di Muar, Johor plak.....aarrggghhhh rindunya kat ketupat, rendang, lemang......
Kat Terengganu ni takde benda-benda tu semua... kalau raya dolu-dolu... kami hanya makan ketupat palas je... tak tahulah nape mak tiri aku tak buat masak-masak untuk kami semua..
Lepas sembahyang raya terus gi jalan-jalan umah sedara mara.. makan umah they all jer....menci kan.....

Takpe-takpe... nanti raya tahun ni aku publish kisah raya umah en Hubby kat Terengganu ekk... tunggu tau.....ahahahkss...

oklah... jumpa lagi... mood raya ni.. maaflah kalau blog aku bersawang...maklumlah.. aku takde broadband... so agak susah bykkkkkkkk nak update blog...

Ok jumpa lagi... daaaaaaaaaaaaaaaa...............

Posted by Diarihatiku1976 on Saturday, September 19, 2009
categories:

3 comments

  1. Fara_Adura Says:
  2. Akak..kol me yea.0175098020..fara ada muar til raya ke2..malam tue leh ar jupe ker..

     
  3. Fara_Adura Says:
  4. Ps akak..da dapat no tuh..sile delete eh..hehe..tq

     
  5. Delimasari Says:
  6. beraya di umah mentua
    selamat hari raya

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS