Full width home nuffnang

Actually.. semenjak kebelakang ni musim hujan je kan.. kekadang pagi..kekadang petang..kekadang malam...


bila musim-musim ujan ni tetiba teringat plak aku kisah auto gate umah aku..


dulu sebelum ada auto gate kan.. akulah yg kelam kelibut nak buka pintu pagar.. akulah yg buka..akulah yg tutup..akulah yg kunci mangga.. semua aku..aku..aku...


kalau hujan plak memang bercintalah aku... mana nak pegang payung.. mana nak pegang mangga... dan yg paling membuatkan aku nak beli auto gate jam tu gak...

bila baca paper kisah Dr Faiz calon angkasawan tu kena tetak masa depan umah...


Mak aiii.. kecut perut aku dgr... bahaya kan...


Aku ni laki bini.. dahlah jenis balik tak tentu masa... kadang-kadang tgh malam baru sampai umah.. En Hubby aku tu...korang tahujelah.. bz bebenornya ...


So kalau ada auto gate kan ke senang.... teeetttttttt.... gate bukak... teeeettttt...gate tutup.. kan senang tukan ....penyamun pun tak sempat nak ragut... kalau ujan pun takde masalah lagi......


So dipendekkan citer.. korang yg duk umah teres tu... belilah auto gate.. aku takde mikir lain dah.. aku mikirkan keselamatan je... lantaklah korang nak kata aku pemalas ke.. apa ker... yg penting aku mikirkan keselamatan aku dan En hubby aku yg balik lewat malam tu je... ahahaaaakkkss..............

5 comments:

  1. ermm.. gate auto ni bape kak?
    leh masok lam bajet..hehe..

    ReplyDelete
  2. dalam Rm 1500.00 regenya.. tapi ada mcm cm rege.. akak amik yg palang tepi, auto recharge batery dan leh manual tu...

    ReplyDelete
  3. tak termasuk dalam list aku auto gate ni....banyak benda lain yang lebih penting.... so KIV dulu.. tungu kumpul duit dulu la...ahaks....

    ReplyDelete
  4. auto gate?xterpk plak..xpelah kan senang naff xyah nk kelam kabut buka tutup gate nak2 masa time ujan..

    ReplyDelete
  5. elok jugak tu ina - jaga keselamatan.

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]