Semalam aku balik umah seperti biasa aku takde aktiviti per nak buat..
rasanya nak kemas umah.. umah dah bersih..
nak lipat baju.. baju takde nak dilipat...
nak tgk tv.. tv takde citer best...

last-last aku laki bini masak dan makan... masak dan makan...
masak nasi.. lauk ayam goreng kunyit... tempe goreng asam...
sayur sawi masak air...
lepas tu sesambil layan Tv makan kuaci..
itujelah aktiviti aku laki bini..
makan...makan....makan....
mana... tak gemuk.....

masa tu terdetik kat fikiran aku.. nak gi timbanglah...
nak tgk berapa naik Kgnya....

sekali.............maaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk..............
naik 3 Kg...
adohai.. sebulan turun 2kg ..
seminggu plak naik 3kg..............
hampehhhhh....

Takleh jadi ni.. aku kena amik langkah drastik ni.. eemmmmm....
berjaya ke tak ekkk.. usaha aku ni....

Posted by Diarihatiku1976 on Tuesday, September 29, 2009
categories:

7 comments

  1. Yanmie Says:
  2. salam kak..

    wakaka berat naik yea...samalah kita, yan naik 2kg tu...hampeh betul, ingat pas raya jelah start blk diet...huhuhu..now xleh diet...bnyk benar open haus..hihihi..nk melantak puas2 dulu...adoiii

     
  3. iedaLUVsham Says:
  4. hahhaha!!! same la ieda kak ina...berat ieda pon naik peh raya nih, peh nih nak kurus lah, chaiyok!! chaiyok!! ;p

     
  5. rasp Says:
  6. kihkihkihkih...sropalah dgn i, walaupun tak timbang lagik tapi dah leh rasa 'kenaikkan' ku ini .... adehhhhhh :D

     
  7. Uih..kalo citer bab nak kurangkan berat badan ni..kalo takde kecekalan ngan semangat yg kental..adooii!!!

     
  8. cik mas Says:
  9. hehehe.. mmg lumrahlah lepas raya ni mesti berat naik punya.. manala larat nak tahan nafsu tengok makanan sedap2 tu.

     
  10. Izan Says:
  11. ish... nak turun berat bdn mmg payah, nak naik sennag jer kan. huhuhuuu

     
  12. SyaNa Says:
  13. heheeee sama la kite kak oiii dok umah tu kejap2 kang ke dapor tgk ape yg bleh dikunyah..kite nk masak malas..la ni dok ulang mkn kepek je la..

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS