Masa Hari raya ri tu kan.. handphone aku berbunyi tak henti-henti..
byk betul sms ucapan raya yg aku terima.. ayat memang power-power ler,,,,
tapi dalam byk-byk sms tu aku suka sgt dengan yg satu ni... terus aku gunakan ayat ni untuk sms semua adik beradik aku...

Kalau tak caya.. cuba korang baca ni...

Seuntai "KASIH" membuat kita "SAYANG..."
Seucap "JANJI" membuat kita "PERCAYA..."
Sekecil "LUKA" membuat kita "KECEWA..."
tetapi
sebuah "KELUARGA" selamanya akan "BERMAKNA"
Mohon maaf atas semua kesalahan..
Terima kasih atas semua kebaikan ..
selamat Hari raya.. Maaf Zahir & Batin..


Kalau aku sms member-member aku..aku tukarkan keluarga jadi persahabatan...

itulah sms raya yg aku paling suka... korang plak cam ner....

Posted by Diarihatiku1976 on Wednesday, September 30, 2009
categories:

5 comments

  1. salam...sempoi tu....kami ada jugak tapi dah otomatik delete nanti balik car len...

     
  2. Mak Izz Says:
  3. ada gk dpt sms dr kwn2.

    yg plg sy suka & x pernah dpt lg msg ni bunyi:

    Enjin standard sampai lambat,
    Vtec turbo starting melompat,
    Nak hantar kad raya dh x sempat,
    Sms je lebih cepat.

    Nape sy suka pantun sms raya di atas?

    ---- sebab pembayang pantun cerita pasal enjin. apa kaitan dengan raya? haha.. tah pape je kan. tp sy tetap suka!

     
  4. kita x dapat pon sms tu dari akak..ehehehe~
    ampun!!!

     
  5. Delimasari Says:
  6. ade jugak dpt sms raya - biasa22 je

     
  7. Hoho..masa malam raya tu..msj asek bunyik aje ada ucapan raya. Masing2 guna msj forward yg punya ayat power2. Byk gak ler contoh yg dpt.
    Tapi..akak balas biasa aje. Selamat Hari Raya. Maaf Zahir batin, hehe..

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS