Full width home nuffnang

Masa Hari raya ri tu kan.. handphone aku berbunyi tak henti-henti..
byk betul sms ucapan raya yg aku terima.. ayat memang power-power ler,,,,
tapi dalam byk-byk sms tu aku suka sgt dengan yg satu ni... terus aku gunakan ayat ni untuk sms semua adik beradik aku...

Kalau tak caya.. cuba korang baca ni...

Seuntai "KASIH" membuat kita "SAYANG..."
Seucap "JANJI" membuat kita "PERCAYA..."
Sekecil "LUKA" membuat kita "KECEWA..."
tetapi
sebuah "KELUARGA" selamanya akan "BERMAKNA"
Mohon maaf atas semua kesalahan..
Terima kasih atas semua kebaikan ..
selamat Hari raya.. Maaf Zahir & Batin..


Kalau aku sms member-member aku..aku tukarkan keluarga jadi persahabatan...

itulah sms raya yg aku paling suka... korang plak cam ner....

5 comments:

  1. salam...sempoi tu....kami ada jugak tapi dah otomatik delete nanti balik car len...

    ReplyDelete
  2. ada gk dpt sms dr kwn2.

    yg plg sy suka & x pernah dpt lg msg ni bunyi:

    Enjin standard sampai lambat,
    Vtec turbo starting melompat,
    Nak hantar kad raya dh x sempat,
    Sms je lebih cepat.

    Nape sy suka pantun sms raya di atas?

    ---- sebab pembayang pantun cerita pasal enjin. apa kaitan dengan raya? haha.. tah pape je kan. tp sy tetap suka!

    ReplyDelete
  3. kita x dapat pon sms tu dari akak..ehehehe~
    ampun!!!

    ReplyDelete
  4. ade jugak dpt sms raya - biasa22 je

    ReplyDelete
  5. Hoho..masa malam raya tu..msj asek bunyik aje ada ucapan raya. Masing2 guna msj forward yg punya ayat power2. Byk gak ler contoh yg dpt.
    Tapi..akak balas biasa aje. Selamat Hari Raya. Maaf Zahir batin, hehe..

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]