Full width home nuffnang

Eeeeee...................... bukannnn.bukannnn.........
jgn salah anggap plak... bukan aku dera suami kena tidur kat hall ekk...
korang ni... suke tau fikir yg bukan-bukan...
mana boleh suami tidur kat hall.. tak baikkkkkkkk.........

Actually ... En hubby aku kan nak exam petang ni... so 2-3 hari ni memang dia pulun ler study...
biasalahkan... dah terhantuk baru nak mengalah...
esok exam .. baru malam ni nak membacanya... tak sukeeeee tau .....



So malam tadi kiranya dia kena pulun habis-habisan... so dia beritahu aku suruh tido kat hall temankan dia .....

En hubby : Honey malam ni kita tido kat sini ekk..
aku : apa? kat sini.. nape plak..
En hubby : alah ..teman ayang... kalau tido atas katil nanti selesa sgt.. nanti lupa nak membaca...
aku : lorr..gitu plak... oklah...
En hubby : jap ayang naik atas amik toto dengan bantal ekkk...
aku : ok... ( sambil... jari jemari ligat menekan keyboard Lappy aku )




hissssshh.. habis bersepah ... mana satu nak dibacanya... lantaklah.. malas aku nak negurnya.. kang stress plak dia...so ada mata tgk jelah...

aku : yang..malam ni nak tido kul berapa...
En hubby : entah ... tak tido kot...
aku : hahhah... tak tido.... mana boleh..kang.. sakit kepala takleh nak jawab plak kang...
( hihihi.. lawak... tulah.. dulu lecturer ngajo tak dgr... la ni baru nak bersengkakng mata ..)



Kalau ginilah kaedahnya.. agak-agak camner.... eeemmm.. entahlah... harap-harap dipermudahkan bila dia nak menjawabnya....


bebel-bebel aku... kesian gak kat suami aku tu... takpelah.. aku buatkan dia air kopi ... kot boleh tahan ngantuk ...
last-last...........

En hubby ; honey buat air kopi?
aku : aa..nape..
En hubby : bestnya kalau dapat makan roti telur....
( mak aii demand plak laki aku ni... mujur nak exam.. so ikutkan gak ler... )


kopi panas...


Roti telur simple....


En hubby : wow.. bestnya.... sayang honey.... ( sambil kiss aku... fuhhh...syorrgaaaaa..... )


eeemmm..layan je ekkk.... kiranya nak beri semangat dia exam je ni.... coz satu tangga je lagi nak berjaya... harap-haraplah..... dia dapat settle gak tahun ni....amin....

5 comments:

  1. weh na... hang mintakla laki hang tu duduk tu lerleklok sikit ye...

    ReplyDelete
  2. Good luck utk hubby awk tu..dont worry ler..lelaki mmg suka study last minit..tp jgn xpercaya diorg bleh lulus cemerlang gak tau..

    ReplyDelete
  3. wow.. uncle din so romantik.. buat kopi satu jug x pening ke jawab periksa nt kak... roti telur nyum3...

    ReplyDelete
  4. awww so sweet hehehe...good luck to suami akak hehehe :)

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]