Semalam aku dapat tapai dari Zam jiran aku... dia kata tapai ni mak mertua dia buat.. jenuh dia cari daun getah....

Dolu-dolu tapai memang dibuat dan di bungkus dengan daun getah...tapi la ni melambak orang jual tapai dok bungkus dengan bekas plastik jer...

Aku plak.. dolu-dolu.. suka makan tapai.. tapi now... lama dah aku tinggalkan..

Sbb.. takut gugur... kata orang kalau makan tapai boleh gugur kalau
mengandung.. ye ker...

Tapi aku akur dengan nasihat orang tua-tua... sebab keinginan aku memang nak ada baby sendiri...

Risau gak.. kot-kot baru nak lekat ke.. dah terluraiiiii...akibat tapai...
Cehhhh... mcm lekat kottt.....padahal bertahun tak makan tapi.. still tak lekat pun...

Tapi takpe..... kali ni .. aku rasa gak skit... sebab teringin sgtttt... ahahahksss...





Posted by Diarihatiku1976 on Thursday, October 8, 2009
categories:

5 comments

  1. lidasyah Says:
  2. tapai sgt sedap kak.. takpe mkn berpada2.. insyaALLAH takde pape

     
  3. rasp Says:
  4. i cukup suka kalo dpt makan tapai cenggini..
    rasa cam ter-extra sedap hehehehe

     
  5. SyaNa Says:
  6. suke jugak tapai :)

     
  7. Delimasari Says:
  8. xmkn tapai

     
  9. Mak Izz Says:
  10. dulu kecik2 sy x makan tapai. rasa cm pelik. bila dh bsr ni, sy rasa dulu. kalo sdp, sy makan. kalo x sdp, x makanlah. hehe..

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS