Alhamdulillah keadaan kembali seperti biasa....
Syukur padamu tuhan kerana masih memberi peluang kepada kami berdua....
namun begitu aku tahu aku perlu berhati-hati dalam meniti alam rumahtangga yg penuh cabaran ni....
Terlalu banyak onak dan duri yg perlu ditempuhi....
cabaran dan Dugaan sering datang menggangu kita...
Akan datang kita sebagai manusia tidak tahu apa yg akan berlaku.....
Apa yg diharapkan sesuatu yang lebih baik....
Aku sedar dalam perhubungan antara suami & isteri...
Tidak semuanya indah, tak semuanya manis....
Pasti akan wujud juga perselisihan.....
Sedangkan lidah lagi tergigit inikan pula suami isteri...
Benar sekali ungkapan itu....
Andai hilang pertimbangan...
Runtuhlah ikatan cinta...
Kasih dan syg yg dibina sekian lamanya....
Terima kasih tuhanku....
Ujianmu memberi banyak hikmah dalam hubungan kami.......
Bimbinglah kami menuju ke arah keredhaanmu.....
Ku tahu JANJIMU ADALAH PASTI..
Dan ku tahu jua...
KAMU TELAH MENGATUR PERJALANAN HIDUPKU....

Posted by Diarihatiku1976 on Wednesday, October 14, 2009
categories:

15 comments

  1. Mrs LVoe Says:
  2. ape cite nie dear? sha byk missed out

     
  3. leadleedeea Says:
  4. akak...btul tu..lead stuju..
    yelah, P ramlee pon penah nyanyi..sedangkan lidah lagi tergigit, bla bla (lead tak hengat) hehe~!
    after gado, kite akan jadik lebih romantiks taww..eheheheee~!!

     
  5. lily lotus Says:
  6. doakan yang terbaik untuk u..stay strong dear ;)

     
  7. ~ain Says:
  8. Sabar lah kak.. Setiap yang berlaku ada hikmahnya.. Semoga kebahagiaan akak suami isteri kekal sampai hujung nyawa!

     
  9. SyaNa Says:
  10. nape..nape????
    (dgn muke kepochi gile)
    kekeee

    chaiyokkk kak!!

     
  11. sy doakan ape yg terbaik utk awk n suami...dugaan mmg datang dan pergi...

     
  12. weeda Says:
  13. Akak...why so sad? sabar ye..hope sumer okay..

     
  14. zee nazeri Says:
  15. Dugaan itu akan lebih mematangkan kita..

     
  16. lidasyah Says:
  17. dugaan dah cabaran rencah kehidupan.. malah ada masa ia merapatkan.. insyaALLAH...

     
  18. dalam perhubungan antara suami & isteri...
    Tidak semuanya indah, tak semuanya manis....
    Benar sekali ungkapan itu....
    Andai hilang pertimbangan...
    Runtuhlah ikatan cinta...
    Kasih dan syg yg dibina sekian lamanya...

    begitu jua aku......

     
  19. apapun..byk2 sabar ye kak dlm menempuh alam rumahtangga...begitu jugak kpd suma2 yg berkahwin...azie jgk :)

     
  20. ArELeEz Says:
  21. yeah.. only god knows wat's da best for us..

     
  22. Delimasari Says:
  23. dlm perkahwinan mmg kena bnyak kesabarannya.

     
  24. syaida Says:
  25. salam..hye akk.ermm sabar enh dlm rumahtangga mmg byak
    ujian & dugaan utk menguji tahap keimanan&kesabaran
    dan ketakwaan hamba2nya..
    pssstttt...mcm kenal jew ayat2 kat n3 nih.huhu;p

     
  26. CuTeMiUt78 Says:
  27. eemmm apapun bersabar la... adat la hidup berumah tangga kan.. ada suka, ada duka..

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS