Ewah..ewah...
semalam aku letak je N3 gambo kahwin.. terus mencanak rating blog aku...
suka korang ekk...
Aku pun suka gak... perasan dan berangan nak jadi KURUS mcm dulu...
tapi umur dan 34 ni... boleh lagi ker... sempat lagi ker.....
Takut manalah tahu...
LEMAK aku dah tepu....ahahahksks...
ni aku nak publish lagi gambo aku masa aku jadi model kalendar dulu...


kalau korang nak tahu dulu masa aku kurus-kurus masa bujang... ramai gak yg nak amik aku jadi model..
Masa tu kebetulan aku kejer memang sentiasa dikelilingi dengan media, wartawan semua kan... masa tu ramai mamat-mamat jurukamera ni yang mengoffernya...
Memula aku layan gaklah... tapi bila dah start kejer byk.. takde masa... so aku semakin kurangkan dah ...
Lepas je kahwin.. ada lagi offer.. then selepas makan ubat hormon.. badan dah kembang.. terus takde offer dah.. jumpa they all pun aku mengelak-ngelak...
segan sehhhhhhhhhh.....



ko bayangkan masa badan aku KRITIKAL KEGEMUKKAN kan... ramai tak kenal aku dah....



Masa aku pindah opis.. balik ke Jabatan lama aku... aku jln langsung takde orang negurnya...

Orang yg aku biasa tegur dulu..biasa nyakat aku dulu.. biasa keluarkan ayat-ayat goda aku dulu... langsung tak buat pun..... pandang pun tak ko...




Kalau dulu... pantang nampak aku... sampaikan ingat lagi aku... masa aku kat opis lama.. memang pakaian rasmi aku kebaya ler... sampaikan jabatan aku nak buat poster kaunseling.. they all gunakan aku sebagai modelnya... hahah.. hebatnya penangan KURUS dulu....




La ni.. hampehhhh.... semua terkezzutttt dengan penampilan aku.... gemuk.. bercermin mata.. bertudung... dah le tu.. ada member kat opis aku ni ko tahu... keluarkan ayat puaka... dia kata kalau aku jln mcm gempa bumi.. bergegar semua... eeeeee.... tak sukeeee tau....



memanglah.. dulu muka aku memang betul ckp ibu hani... ada iras-iras Kak Engku... tapi takdelah iras sgt.. ada sudut-sudut tertentu kot...




La ni.. kena redha jelah... terima hakikat diri kan... tapi... aku tahu.. bukan senang nak gapai impian jadi cam ni balik... kena kuat semangat...

aku ingat lagi.. dulu memang aku kurus.. then lepas sekolah aku gemuk... lepas tu penangan cinta aku kurus balik... seingat aku masa penangan cinta tu.. petua kurus aku ialah pagi mkn byk... tghari tak makan.. malam makan biskut cicah air oren sanquick... itujelah menu aku...

la ni aku ingat aku nak cuba.. tapi takleh.. sebab... makan-makan..dan makan...


Yelah kan.. dah berpeluh ketiak memasak..menumbuk sambal.. takkan tak makan... lepas tu bila makan... laki tak habis makan.. akulah yg jadi alam flora... DBKL... dan majlis Bandaran....





hahahah.. pening mikirnya.... so inilah aku dulu....

Posted by Diarihatiku1976 on Friday, October 2, 2009
categories:

21 comments

  1. MRS. K Says:
  2. huhuhu.. cantik ar kak!1
    skang pon cantik jugak!!

     
  3. umie Says:
  4. cantik nyer...tp alhamdulillah.sekarang pun still cantik lagi...

     
  5. huhu dulu hubby panggil saya papan...skang dia panggil saya tiang.......mcm ner nak cantik cam akak kalau mengkedarah tak ingat dunia.....huhuhuu

     
  6. cantik la kak......

     
  7. Ibuhani Says:
  8. cun arr ina dulu2....skrg ni cun gak....tp versi wanita matang lah....hehehe...tp mmg ada rupa raja azura :)

     
  9. SyaNa Says:
  10. ala kak..kalo gemok berisi pn bleh cantek ape..janji kena yakin dgn diri sdiri..pastu jaga penampilan..
    kkdg tgk org gemok kt jalan raya tu yakin jek ngan ape yg dorg pakai
    akak buat la make over..mekap sket2..gemok pn bleh cantek kak..caya la..

    ade gak yg kurus muke sembab jek. pastu cengkung tak cantek..
    org kata kalo muke bolat2 mcm kite2 ni kalo kena gaya nmpk awet muda..

     
  11. rasp Says:
  12. mmg cantik lah u sis...dari dulu sampai now!

     
  13. hihhi.. ayat sedapkan hati ekk.. dan ayat perangsang bagi aku... tqlah semua...

     
  14. lidasyah Says:
  15. mmg cantik la kak.. skrg pun akak cantik gak cuma akak kurang grooming.. cuba akak grooming balik.. sure cantik nya... apa kata azam 2010 ni kan.. akak improve balik... wpun badan bertukar saiz but still the same person ok.. so mmg boleh cantik..

     
  16. betul cakap lidasyah tu..u grooming balik jer sis mesti lg mengancam dr dulu

     
  17. Yanmie Says:
  18. salam kak...

    mmg cantik ler...ala akak skrg nie pun xdelah gemuk mana..biasa je yan tgk..hihihi

     
  19. CuTeMiUt78 Says:
  20. eemmm memang cantik la time dulu2.. tapi sekarang lagi cantik byk.. walau cmne pun keadaan sekarang.. yg penting hubby sayang

     
  21. lily lotus Says:
  22. dulu n sekarang sama cantik..kongsilah tips ;)

     
  23. bspotgurl Says:
  24. cantik dulu dan sekarang...;) dont worry lah.. u tetap cantikk

     
  25. Akak...
    kita pon ada pic macam ni
    masa tu YSL ada buat promotion
    ehehehe~

     
  26. illa Says:
  27. wahhhhhhhh...cun giler...mmg cam artis tuu..meletop la u nie...

     
  28. Delimasari Says:
  29. mmg tergoda tengok gambar dulu .... cantik gilos mcam artis.
    skrg pun boleh kurus - cuba22222

     
  30. Mak Izz Says:
  31. akak kah ini satu ketika dulu? *speechless*

     
  32. Huiiyo..dahsyat nya..mmg dah sama taraf ngan model ni. Cantek bangat. Huiish..mcm bintang bollywood pun ada ler..tantek..

    Tapi skang pun tantek lagi cuma bukan utk kategori model ler, utk kategori isteri org pulak..hehe..jgn mare..

     
  33. Izan Says:
  34. mmg cantik giller akak masa dulu2... model tu...
    kenapa akak makan pil hormon tu, mmg doktor kata boleh gemukkan badan. huhuhuhu. pil perancang pun leh gemukkan badan gak.
    tak pe kuatkan semangat untuk boleh. malaysia boleh akak pun boleh jugak...

    p/s: ada mix chinese ker? nampak cam cina pun ada kekadang tu =) kalau tak de sorry jgn marah...

     
  35. leadleedeea Says:
  36. akak...is that you? cantek plus gebussssss....serius cantek..hehe~!! jadik model u..awww glamer~!! hehe~!!

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS