penah tak korang letih ...lepas tu korang marah-marah?
mengamok tak tentu pasal...macam contoh kan....
ade orang cakap ko dah kurus skit atau cun ke kan....lepas tu ko rase bengang gile..

giler....ade ke yang macam ni..huhu!

aku kan...perangai macam tu ohhh..tak senonononohhhhh...bile letih..mule lah nak carik pasal...kekekeke!

ade lah satu hari tu aku bz yg terlampau..so before habis kejer tu.. En hubby aku call nak tanya aku balik kul berapa... tak memasal aku naik angin.. aku kate..aku tak balik.. aku tido opis...

hohoho... sungguh memalukan... cian En hubby aku jadi mangsa keadaan...

tapi itu citer dulu ler... now keje rehat giler.... otak aku pun mcm..ala-ala lemah skit... tak berapa nak ligat berfikir...

fuhhh... cepat nyanyuklah.... gamaknya aku kan....

p/s:- bila lah dapat mengembalikan situasi dolu-dolu...

Posted by Diarihatiku1976 on Wednesday, October 28, 2009
categories:

1 Responses to Korang pernah gini tak..

  1. PuteriSatu Says:
  2. looorr... angin tak memasal ko... haru ko ni..

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS