Kadang-kadang susah sangat nak fokus....
Kenapa yer?
dah beberapa hari fikiran kadang2 melayang entah ke mana ..
ketika kejer malah ketika bersama suami....
Mungkin kerana terlalu banyak perkara yang bermain di fikiran....
Sokongan dan pengertian dari semua amat diperlukan.....
Kadangkala sukar untuk meluahkan apa yang terbuku dihati...
dan sukar juga memohon bantuan.....
Macam-macam perasaan datang menghantui diri....
Ego? malu? keliru? entahlah...
Mungkin ada sinar hari esok...........

Posted by Diarihatiku1976 on Wednesday, October 28, 2009
categories:

3 comments

  1. ..moga esok kembali bersinar :)

     
  2. Jgn ler harap sinar tu muncul esok..harap ler sinar tu leh muncul petang ni ke..malam ni ke kan? tak kisah ler..mana2 sinar pun orait. Sinar mentari pun orait, sinar senja nan merah pun orait, sinar bulan pun orait..
    Kalo nak sinar yg cepat..gi ler dgr SINAR.fm...hehe..uppss, jgn mare ye, gurau tak menjadi jek ni, ngeh2..

    Bila rasa takde mood ni..beristighfar ler byk2. Tarik nafas pjg2 lepaskan..mgkn boleh lega sket. Pastu...apa yg selalu Ina Camar pikirkan tu..kalo pikir yg negatif...cari positifnya ye.. mesti leh seimbang hormon dlm badan tu. Maklum ler..kita ni org pompuan. Kkdg nampak mcm kuat tapi sebenarnya penoh ngan sensitiviti, hehe..

     
  3. lily lotus Says:
  4. marilah sesama jaga mood..agar sentiasa baik

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS