Full width home nuffnang

Ni citer isnin lepas... sowwy ekk.. aku simpan story ni dah lama ...
memula mcm malas nak story..
tapi bila fikir-fikir.. ..why not kita sebarkan benda yg baik kan.. leh kongsi-kongsi tempat makan-makan ni.....lagi pun yg buat aku malas tu coz tak aku terlupa nak snappp gambo...adohaiiii........... apa ke sengalnya aku ekkk....

So pagi tu aku ngan En Hubby gi b/fast kat luar... kan dia cuti 3 hari kan...
memula aku nak gi kejer drive sndiri.. tapi aura isteri punya pasal.. dia sanggup nak hantar plak...
aku.. bila org dah offer... onnnn jelahhh....

so pagi tu.. tetiba je dia ajak gi Tang Lin.. ajak makan nasi lemak kukus...
orang kata nasi lemak tu popular... beratur panjang kalau nak makan...

teringin gak nak gi... dulu-dulu memang ada gi.. tapi bila mikir kena q panjang.. lupakanlahhh....

So pagi tu.. aku datang lengang plak... takde beratur panjang pun... agaknya awal kot... kul 7.00 aku dah terpacak kat sana... ahahahksss.. mcm kebulur je kan...

Tapi kalau ko tanya aku sedap ke tak.. aku boleh kata biasa jelah... dah le ciput... mahal plak tu...

aku makan berdua nasi lemak tambah daging dan begedil korang nak tahu berapa regenya....Rm 12.00.......... rege untuk makan berdua...
mahal tak... pada aku mahal ler... coz nasinya memang ciput.....
tapi regenya macam makan tengahari plak aku rasa....

yelah.. ckp byk pun tak guna .. coz takde bukti nak tunjuk.. so korang cubalah gi... kot mana tahu korang gi melambak plak kang nasinya kan...... ahahskk....

yang penting pad aku.. bukan nasi lemaknya... yg penting dapat b/fast ngan suami tercinta... hohohoho.......horeeeyyyyyy...........

3 comments:

  1. ya btl..dpt mkn dengan rg tersayang lagi bermakna drp mknn sedap2..huhu..

    ReplyDelete
  2. akak..org da mkn kat sana..xsedap mana pon..arga mahal..tp xpe en hubby akak..musti marah jadi cool..hehehe

    ReplyDelete
  3. uiks mahalnya....tapi naper i rasa dulu2 lagik feel masa dorang lum buat gerai gitu hehehehehe...
    apa2pun yg penting bekfes togeder2 tu :)

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]