Ci ter raya lagi.. ahahksksk....
Ok.ok.ok.. ni citer hari jumaat yg lepas... opis aku ada buat makan-makan skit... takde jemput sesapa pun.. just staff bahagian aku...nak citer pun aku rasa mcm malas le plak... so korang layan jelah pic yg aku amik ni ekkk...

dan untuk makluman .. gambo aku tak byk.. ada satu je.. almaklumlahhh.. jadi juru kamera... ahahkss...





Antara kek-kek yg disponsor...

Sebelum makan .. posing dulu... ingatkan sempat lepas makan nak sambung posing .. rupanya nilah satu gambo aku...

Antara member-member opis aku..

Hah ni.. yg bertali leher merah tu.. bos aku... Timbalan Pengarah Bahagian aku.. Actually Pengarah ada meeting urgent.. so dia wakilkan bos aku nilahhh...my bos verry the soft spoken...i like it... ahahkss....



antara member-member opis aku lagi...

Menunya...masa ni satay tak sampai lagi... terlewat.. orang satay baru bagun tido gamaknya...
Air yg disediakan... yang warna pink tu.. sirap bandung... power beb... memang mabelezzz....







Aiiikkk.. nak makan pun .. posing gak ekk... malatop ler ko Rev...


ini jelah yg sempat disnap gambonya... masa ni aku tak sempat makan.. coz aku berlari ke rumah Fuhat plak kat Selayang... bz aku ngan jemputan.. mcm YB plak ekk....

Posted by Diarihatiku1976 on Monday, October 5, 2009
categories:

3 comments

  1. Delimasari Says:
  2. sedap nampak kek tu

     
  3. Mak Izz Says:
  4. bila akak tulis post psl ofis, br sy perasan ramainye staf bpsm. and ramai gak staf baru yg sy x kenal. dah lama x jengah atas tu. nt 14hb kita jumpa kt dewan bestari ye.

     
  5. salam....banyak nya menu..terlioq saya tengok.....ramai yg murah hati sponsor kek...

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS