Masih dalam mood terketar-ketar lagi...

Posted by Diarihatiku1976 on Wednesday, June 23, 2010
categories:

13 comments

  1. Ibuhani Says:
  2. La.....ina accident ke? Harap Ina x der apa2!

     
  3. LoVEaQshA Says:
  4. Akak accident ke???
    Harap sumenya dalam keadaan baik yer!!~

     
  5. Puteri Satu Says:
  6. loor camner leh jadi gitu..??? din bawak ek? nasib dia tak ape2????

     
  7. ciannyer akak, bila jadi ni? selawat bebanyak,

     
  8. En Hubby akak yg accidentnyer.... jadi sardin keter akak... dan le kecikkkk.. tapi mujur dia tak apa-apa.. selamatttt

     
  9. Ain Says:
  10. nasib baik tak pape....

    ingatkan akak yang accident tadi...

    huhuhu...

     
  11. nadja Says:
  12. owh sket jer la kak.. akak ok ker..?? bawa bertenang yer.. sayer pernah kena lagi teruk dari nih kak..

     
  13. Karim Mj Says:
  14. ohh.. kalau incik hubby selamat ok lah tu... well semoga selamat lah tu.. mcm nie x teruk sgt.. kalau htr bengkel pon x lebih 2k pon... alah kowteam ajer lah.. sbb mcm nie insuran susah nak approve lah .. well berhati hati di jalan raya....

     
  15. sI tEDI Says:
  16. Ya Allah

    harap x de apa2

     
  17. sz | m.s.s Says:
  18. adehhhh, ni cam kes cilok mencilok masa jem ni...semoga cik kereta itu cepat sembuh kak!

     
  19. rasp Says:
  20. tgk kete mmg isk...kus semangat...
    tapi syukur lah semua ok ek....

     
  21. Salam Dik...moga Adik dah ok sekarang ni...teruk atau tidak...yang penting adik berdua selamat....jangan lupa panjatkan kesyukuran kepadanya!Pasti ada hikmah disebalik sesuatu kejadian ini!

     
  22. Delimasari Says:
  23. tp trauma juga tu.... INA dan hubby xde pe2222.... be careful

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS