Semalam 1 Jun 2010 last orang menyewa umah apartment aku...
semalam gak aku gi jumpa dia utk amik kunci dan check apa yg patut...
adussss.... ginilah cabaran tuan rumah jika umahnya disewakan org..



pelik tul.. aku dulu.. sewa umah org.. takde rosak-rosak..
tapi bila tgk umah aku... emm sedihhh...
dengan tombol pintu yg tercabut.. plak soket api tertanggal..
cermin tingkap pecah...paku dinding sesuka hati byk-byk...
adohaiii... cabaran tul...

dah lah dapatnya tak byk.... setakat lepas bayaran sewa bank jer...
kena tanggung plak kerosakan...

mujur dlm aggrement aku ada kata.. deposit akan dipulangkan
sekiranya tiada kerosakan dan bayaran bil tertunggak..

so... sah-sah aku akan betulkan semua kerosakan ..
dan akan tolak deposit dia...aaahksss....

pelik tul aku.. si penyewa ni...
duduk berdua laki bini pun boleh tanggal semua-semua ni.. ganas..ganas....

so korang tgklah sendiri kerosakan umah aku ni ekk...



sanggup tu pecahkan tingkap semata-mata nak pasang penyedut angin ni...



suis lampu yg rosak..



soket yg tertanggal


dan tombol pintu yg rosak...

Posted by Diarihatiku1976 on Wednesday, June 2, 2010
categories:

12 comments

  1. @e_da Says:
  2. ganas tul penyewa umah akak ni.. ngalahkan org bujang yg duduk... huhuhuuu

     
  3. kirana Says:
  4. adoiii kalau laki2 dok umah ni leh terima lagik..
    ni bini pon tak jaga ka...buat malu saja

     
  5. Miss Nurul Says:
  6. erk mcm ngeri la pulak. br igt nk sewakan rumah. tp sygnyaaaa... :(

     
  7. FIESYAH Says:
  8. macam2 kerenah org ni kak...

     
  9. Karim Mj Says:
  10. sabar ajer lah....

     
  11. mrs.ecam Says:
  12. ish3 sabp jekla kak ek...tu lom de ank lg tu..klu x kompem la dinding abes berconteng2 ek...huuuuuuuu

     
  13. rATu kEBaYA Says:
  14. fuh.. dahsyat yg rosak tu.. saya pun baru je sewakan rumah kat org pada 1/5 baru ni... harap2 jaga dengan eloklah..

     
  15. cheqna Says:
  16. salam
    perghh ganas tul penyewa ni....sabo jela
    nway salam ziarah kak=)

     
  17. sz | m.a.s.s Says:
  18. ahahahaa...kalo gaduh2 jenis binasakn rumah kot....tutup pintu gedegangggg! tutup bukak suis lampu dgn cara ganas...

     
  19. agaknye tiap2 hari gaduh baling segla, terajang segala pintu kot

     
  20. mak aih..dok laki bini pun ganas cam ni...

    deme selalu gaduh kot kak..hehe

     
  21. Delimasari Says:
  22. mmg ganas penyewa tu

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS