Ayo..yo....selalu waktu-waktu gini aku dah sampai Jln TAR dah.. ataupun dah sampai ke SOGO .. apahal kali ni jadi budak baik plak... duk opis.. settlekan kejer?????

isskkk..iskkk..isskkkkk...
ni mesti gara-gara kepala tgh pening takut kena posting tempat yg tak tentu hala kan.... adohai.... pening kepala den mikirnya...

ye..ye... betul... aku tgh sakit kepala mikir nasib diri ni.....nasib yg tidak mempunyai kabel lektrik yg besar.... org lain lagi besar dari aku... sbb tu aku rasa mcm sakit kepala mikir ni......

aku baru nak masuk gear dua kat sini.... aahahaaakkkk.........

ehhh... korang shopping per hari jumaat ni... hari wanita ni.... semalam gaji.. sure hari ni Jln TAR penuh.. SOGO penuh.... Maju junction penuh..... aku jelah.. yg setia kat opis ni......

takpelah.... aku wakilkan korang jelah tgk-tgk kan .. pantau-pantaukan rege .... kalo ada yg manarik kongsi-kongsilah ngan aku ekkk.....

so oklah... aku nak sambung kejer sat.....mana plak mee sup yg aku order ni tak sampai-sampai lagi... perut dah kriukk..kriukkk dah ni...

Posted by Diarihatiku1976 on Friday, June 25, 2010
categories:

4 comments

  1. @e_da Says:
  2. huhuhuuu rasa nak g jalan tar jugak.. tp jauh dr opis.. pegi hari minggu la jawabnya... kena posting.. benda paling takut nak dengar kan...

     
  3. Delimasari Says:
  4. udah gaji yer..... jumaat depan leh g shopping INA

     
  5. hihihi... dijangkakan esok nak shoppingnya kak hanim

     
  6. Chik Na Says:
  7. bagus dok opis, dpt jimat belanja..kalau merayap kat jalan TAR tu alamak habis la jugak sesen dua.. ;-)

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS