Terperanjat tak dengan tajuk N3 aku kali ni...
actually aku nak kongsi kisah sedih yg berlaku kat seseorang yg aku kenali...

kisahnya.. dia ni dah bercerai dengan lakinya...
aku malas nak story balik..
kalo ko nak nak tahu.. korang bacalah kat sini...

so dipendekkan citer.. si isteri ni hiduplah dengan bantuan dan sokongan keluarga..
tapi yg aku tak puas hati kan....

si suami ni.... main kotor....
dia main bomoh-bomoh plak ko....

cian aku tgk si isteri ni...
setiap bulan gi berubat....
baik berubat.. kena lagi.. baik berubat kena lagi..

dia buat bekas bininya terlepek sakit.....

baru-baru ni si isteri bengkak kaki mcm utut dibuatnya...
pastu bila berubat alhamdulillah pulih...

lepas tu dia hantar lagi saka utk buat bekas isterinya sakit badan-badan plak
sampai takleh bangun si isteri tu....

ee kejap tul bekas laki dia ni...

patutnya dah cerai ... binalah kebahagian sendiri...
ni main-main kotor plak..
dasar apa entah jantan ni kan.....

entah apa jenis laki agaknya.....
eee minta simpang ler....
dah le nafkah anak tak beri....
bila minta dibomoh-bomohkan kita plak...

eee selisih kan....

aku harap sgt si isteri ni tabah dengan dugaan yg diterimanya....
tapi pelik gak kan...
kalo niat nak buat jahat terlorong je..
jumpa je bomoh yg sanggup nak buat org susah,....
tapi bila nak buat baik...
sampai jenuh tak jumpa nak pulangkan saka tu ke biar makan tuan...
ye dakkkk....

harap-harap allah hentian semua dugaan dan penderitaan si isteri ..
cian dia....

Posted by Diarihatiku1976 on Friday, June 4, 2010
categories:

6 comments

  1. Aleeya Says:
  2. sian nasib si isteri, bekas suami dia mesti org yg tak guna lgsg kan kak...buat perabih boraihhh jewww huhuuu

     
  3. ishhh nauzubillah mintak jauh...

    itulah, dah di ceraikan, cukupla...lepass si isteri tuh kan. sebab dendam semua boleh jadik kan...

     
  4. nor Says:
  5. This comment has been removed by the author.  
  6. nor Says:
  7. Kalau nak berubat pegi ke masjid pekan Tangkak atau pekan tangkak itself. Tanya Hj Hamid Tukang Urut. InsyaAllah dia boleh tolong. Tapi pegi kena pakai tudung tutup aurat, kalau tak mati kena lecture.. INSYAallah dia boleh ubatkan. Hari Jumaat dia takde.
    Dia ubatkan ibusaya bila bapa saya buat amalan dan sembahyang hajat suruh ibu saya mati.Teruk ibu saya sakit. Ini semata mata ibu confront dia dengan sikap dia yang kuat berzina, ada anak luar nikah dan dgn ipar sendiri pun selain dari maid dia bantai main, oh ya dia sembahyang tak tinggal orang ingat dia macam malaikat.Selain dari itu dia dan adik beradik dia guna pawang apa entah banyak kali berulang.Kesian Ibu. Baru ini dia dan adiknya pegi Kota Tinggi jumpa pawang mana entah, mak terasa semacam, budak kecil pun nampak sampai demam. Tidak lama anak anak lain dibuatnya bencikan ibu.

     
  8. Ibuhani Says:
  9. nauzubillahminzalik...........jumpa bomoh adalah perkara syirik....smoga kwn Ina tu cpt sembuh....sian. Byk lakukan solat n berdoa pd Allah SWT...

     
  10. Delimasari Says:
  11. takutnya........

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS