Yes.. akhirnya...
aku bercuti balik Kg ke Terengganu...
motipnye????
coz adik ipar aku kahwin daaaaa!!!!!!!!!!!!

tapi yg tak bestnya tarikh dia kahwin sama ngan kursus aku ...
mujur kursus aku buat kat Terengganu...

nak tolak... takleh.. sbb aku kalo bos arah.. berat mulut nak ckp takkkk..
boleh ke takkkk.. aku tetap ckp boleh.....
walaupun masa tu aku ada rancangan lain....

kena plak dengan bos yg memang baik giler ...
so bertambah le aku tak reti nak ckp takkkkkkk...
apa yg diarah boleh jer jawapannya.....

Takpelah bos... demi bos yg baik dan hencem.. ahahksss.....
saya menurut perintah yekkk.....

ahad nanti aku bertolak semula ke Kuala Terengganu...
aku duk Sumai Hotel & Apartment...
En Hubby aku?????

hahahahha... ni nak story ni...
memang dah bukan rezeki aku nak bercuti ngan dia...
lepas jer habis kenduri kahwin..
aku bertolak ke Kuala terengganu dan dia bertolak ke Kuala Lumpur

sbbnyeeee..... dia exam pada 16-18 Jun 2010 ni...
see!!!!!!!!!!!

dia memang rajin amik exam...
apa je exam jabatan dia akan mohon....
tinggallah aku keseorangan di Kuala Terengganu...
impian nak bercuti.. hampeh jer.....

Posted by Diarihatiku1976 on Friday, June 11, 2010
categories:

5 comments

  1. selamat bercuti n berkursus...

     
  2. mrs.ecam Says:
  3. xpe...hubby exam tuk ms dpn fmily gak kn...mne tau dpt nek pangkat...aminn

     
  4. sz | m.a.s.s Says:
  5. borong kopok losong bebanyak kak!

     
  6. POSH76 Says:
  7. berkorban apa saja....enjoy what ever u do...hehe

     
  8. Delimasari Says:
  9. aduhhhh -- itu yg x best
    hubby kena balik KUL....... rajin ambik exam yer...
    selamat berkursus INA

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS