kalo gi Terengganu jer.. sure org tanya tak beli batik ker??? tak beli batik ker???? ee tak kuasa aku dengan batik-batik... aku bukan minat sgt pun... nak jaga susah.. nak gosok susah... berkedut sana-sini.... kalo aku nak beli pun aku beli jenis crip je dohhh....

tapi siyes aku ckp memang aku tak beli walau selai pun batik... lagipun fulus non ado.... tengah-tengah bulan gilesss nak beli batik yg beratus-ratus... eeee tak kuasa akak tau!!!!

tapi... tapi... tapi.... aku nak umumkan kat sini... aku beli hadiah birthday En Hubby akuuuuuu.... ahahaksss... giles lama birthday dia ..baru la ni aku beli hadiah... tak tahu nak beli per ler.... 7 thn rasa mcmmmm... semua dah beri rasanya kot.... so masa kat terengganu ni terfikir plak nak beli hadiah dia...

ecehhh.. konon-konon.... aku bayangkan... dia jemput je aku balik kat airport nanti... aku nak beri hadiah ni .... konon ler..... cehh..ecehhh.... harap-harap dia suka....

nak tau apa hadiahnya?????





no..no..no.....no....no......

takleh publish lagi.... i'am sorryyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!

Posted by Diarihatiku1976 on Wednesday, June 16, 2010
categories:

4 comments

  1. ekekke!! sama lah ngan ieda kak...tak minat batik, tapi kalau org bagi sambar aje, wakakaka!! wah! apekah hadiah itu, jeng..jeng..jeng... :)

     
  2. romantis gitew..i baru 2tahun ni pun dah pening kepala pikir nak bagi apa...

     
  3. Aleeya Says:
  4. adoii bab2 pikir adiah ni la den lomah..kat 4 thn kawen pon da tak reti nak bagi ape huhuuuu

     
  5. Delimasari Says:
  6. dapt hadiah hubby INA ------

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS