Dari semalam sehingalah pagi ni.. aku emo skit..
mood mcm tak berapa tenteram.. asyik ingatkan sesuatu jer..
kejadian yg menimpa aku semalam...

tapi takdelah kejadian yg berat.. cuma agak terkilan sedikit jer...
takpelah maybe bukan rezeki aku...
tapi aku tak puash hati gak..
kalau beri arahan tu biar sama rata..
ni aku tgk.. yg lain boleh plak...
rasa aku itu bukan arahan..
itu pentanda tak puash hati dengan aku kot ekk...

takpelah...
malas nak mikir...
senang citer...
kalo kita suka orang tu..
dia buat ikut mana jelah... janji kita dapat org tu....

kalo kita tak suka org tu...
buat le baik camno pun.. tetap tak suka..
ye dak????
setuju ke ???

Posted by Diarihatiku1976 on Friday, June 4, 2010
categories:

4 comments

  1. atty's Says:
  2. kty setuju....sangat ..hehehhe

     
  3. lorrr emo di pagi hari .... tapi klu kita kan..pagi2 dah emo..harus seharian mood sentap sokmo..hehehehhe...biasa la tue bukan senang nak puaskan hati semua orang kan..sabar k...

     
  4. Puteri Satu Says:
  5. aku tak paham...tapi aku setuju jekla....wakakaka...

     
  6. Delimasari Says:
  7. kelakar plak yg ni.... setuju juga le

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS