Kali ni aku beli buah-buahan plak kat Chow Kit....
selalu berbakul-bakul buah dapat...
kali ni kena beli plak..
sbb en hubby dah lama tak de jemputan ceramah....

so bila si ibu mengandung ni ajak aku gi ..
dengan laju jer... aku cakap nakkkkkkkkkkkkkk... nak ikuttttttttt.........
wekeekekekek.............

sampai sana.. pening lalat jap aku....
sbb buah bayk dan segar-segar...
cuma kureng selesa ngan persekitaran jer...
maklumlah Chow Kit....
tapi takpe tahan je...
bukan lama pun.....
beli..beli..beli.... tak sampai 30minit settle...
dan inilah hasilnya....



buah apple, limau, pear



buah mangga kesukaan aku...


buah limau mandarin lagi...
yg benonya dah beli limau.. tapi bila jalan-jalan jumpa yg murah dan manis.
sanggup beli lagi...


ikutkan byk lagi nak beli...
langsat, rambutan, betik, anggur...
tapi bila mikirkan nafsu... terhenti terus...
takpelah... nanti dah habis yg ni aku pegi lagi beli...
ahahkssss..........

Posted by Diarihatiku1976 on Thursday, June 3, 2010
categories:

6 comments

  1. SyaNa Says:
  2. sedap nye buah2
    nom nom nom

     
  3. Ibuhani Says:
  4. hehehe....makan buah kulit cantik tau....n kurangkan sembelit :)

     
  5. Ain Says:
  6. bestnyaaaaa.....

    beli buah kat chow kit mmg buat kita rambang mata...

    rasa nak borong semua.....

     
  7. rATu kEBaYA Says:
  8. meroiah sungguh buah2 tu.. mintak satu boleh

     
  9. mrs.ecam Says:
  10. duku ade x??? heeeeeee

     
  11. rasp Says:
  12. i loveeeeee buah mangga too...
    kat chow kit mmg murah buah2nya kan...

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS