alooooohaaaa!!!!!!!!!!!!

bila dapat makan kuih ni.. mak aiii.. sodap yg amat.....
kek kukus gula hangus.... aku memang suka kek ni....

kebetulan masa kursus kat Terengganu kelmarin ada dihidangkan kek ni...
fulamakkkkk!!!!!!!!! malatop aku makan......

tambah..tambah...tambah.......tak pandang nasi ke kuih muih yg lain dahhhh..... ahahaksss........

Posted by Diarihatiku1976 on Friday, June 25, 2010
categories:

6 comments

  1. kak mas Says:
  2. sama jer dgn hubbyku.. suka sgt kueh ni. tapi sampai la bini dia ni tk blaja2 buat lg..

     
  3. ppb_ppkp Says:
  4. I lioke too...mcm mana nak buat ek..

     
  5. @e_da Says:
  6. sy pun peminat kuih ni kak.. ada org panggil kuih anak mancis.. hihi

     
  7. anak mancis.. nape ekk dipanggil gitu....

     
  8. Kancilbiru Says:
  9. wahh sedap ni kueh ni..tapi susah la nak dapat kat sini...

     
  10. HOn3YB33 Says:
  11. kuih nim mmg terbaekkkk..!! tapi kalo kena yg xsodap cam hampeh..my mom buat mmg sodap..!!

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS