jap..jap..
confius ni.. bila masa gambo aku pening ni ada dalam hp aku ekk...
sure laki aku amik ni...
hai yang... dah jadi paparazi plak ...

ok.. dah alang-alang ada gambo ..
baik aku story kisah malam tadi...

Korang tahu, tak tahu...
sure tak tahu....hahahhaha!!!!

entah nape kepala aku pening sgt semalam...
telan ubat panadol 2 biji pun tak jalan...
ngup ngap..ngup ngap kepala aku bisa...



mandi basahkan kepala pun tak jalan...

last-last En Hubby aku tampalkan koyok....
besau mak aii koyok yg dia tampal...
lantak aar... besau pun besau ler... janji baik...

sambil baring tu.. dia picitkan kepala aku...tengkuk aku...
rasa mcm lega sikit... eeermmm... dalam hati masa tu..
sayang gak suami aku ni yek...

pastu entah bila aku terlelap...sedar-sedar jer, dah pagi...
masa tu jam loceng berbunyi jam 5.15 pagi...
alhamdulillah.... hilang pening kepala ..
so ..dapat gak aku gi opis hari ni...
ingatkan kalo pening sampai pagi ni... nak amik MC jer...
rupanya.. tak dan nak ber MC dah baik.. syukur-syukur....

Posted by Diarihatiku1976 on Thursday, April 15, 2010
categories:

4 comments

  1. Izan Ishak Says:
  2. sayangnya husben akak...kalau sayalah..kena paksa baru nak picitkan pale.

     
  3. LiAnA Says:
  4. muka tgh tido tu pon npk mcm nahan sakit hihi

     
  5. Delimasari Says:
  6. sonok dpt picit dari hubby tu...
    suka222222 = siap snap gambar tdo tu.....

     
  7. .::WaNiE::. Says:
  8. hehehhe ok la tu besar2 pun koyok tu tetap la dia gigih nak tampal kann

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS