Yesss... ini adalah kegemaran en hubby aku...
pantang tgk kuku aku panjang...
pantas je amik ketip kuku untuk potong kuku aku...
tak kisah dah hari isnin ke.. khamis ke... jumaat ker...
asal dia ternampak panjang jer... harus dia potong...

dan aku ...apa lagi... selalu amik kesempatan untuk bermanja-manja..
hahhah.. ulang lagi ekkk... bermanja-manja...



ini bukan aksi dibawah ketiak isteri ekk...
ini adalah aksi.. si suami yg suka memotong kuku si isteri...

hahahha... tapi... itu pun kalo dia free...
buatnya... masa tu otak dia serabut bz mikir kejer...
jgn harap nak potong.....
dia cuma tegur kuku panjang je... tapi yg bestnya siap pesan...
esok ingatkan dia nak potong kuku....hari ni takleh potong coz tak sempat..
lawak..lawak.....

apapun... saya sayang kamulah sayang....
ahhahakssss.....

Posted by Diarihatiku1976 on Thursday, April 15, 2010
categories:

12 comments

  1. .::WaNiE::. Says:
  2. wawawawa

     
  3. ieja Says:
  4. best2,,,hubby ieja hanya potong masa ieja pregnant dulu ja...tu pun sbb ieja tak leh nak tunduk....la ni jgn harap la hubby nk potongkan...huhuhuhu

     
  5. mrs.ecam Says:
  6. hubby sye lak suke suh sye ptg kuku die....skali ngan ank2 pong ngikot ske suh sye ptgkn kuku derang...heeeeeeee

     
  7. LiAnA Says:
  8. hahaha syok.. yg ku ni yg kena potong kuku dia.. sebb kadang balik dr outstation kuku tangan hitam2...

     
  9. a kl citizen Says:
  10. kena jaga laki tu baik2 ni.. susah nak carik

     
  11. oooo sgt rajinlah hsben k ina...

     
  12. aYu Says:
  13. waaa...
    akak kena syg hubby akak lebey2 ni..

     
  14. al-lavendari Says:
  15. untungnya dapat suami macam tu .. bukan senang nak cari tu !

     
  16. @e_da Says:
  17. huhuhuuuu so sweetla kaka.. ni sy hubby yang selalu mintak tolong potong kuku dia...

     
  18. Mak Izz Says:
  19. alhamdulillah.. :)

     
  20. Delimasari Says:
  21. mmg best dpt hubby mcam tu.....

     
  22. Izan Says:
  23. sweetnya husband akak... bukan sennag nak cr husband cam tu tau =)

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS