Assalamualaikum dan selamat pagi semua....
Kejap je dah jumpa isnin kembali... dan kejap jer dah 19hb April...
pejam celik pejam celik dah nak jumpa bulan mei...

2 hari cuti rasa mcm tak cukup jer....
yelah kan.. selalu aku cuti.. en hubby plak kejer...
so bila sama-sama bercuti... rasa nikmatnya... adohaiii...
Allah je yg tahu camner....

hari ni... aku sambung balik membizikan diri...
byk benda nak settlekan....
so aku rasa confirm aku tak cukup masa nak jengah blog korang...
sorry ekk.. insyaallah...
rehat nati atau petang-petang sikit kang aku jengah ekkk...
oklah.. aku chooww dulu nak turun minum...
kena minum awal ni...
byk benda dah tunggu...
ok byeee....

Posted by Diarihatiku1976 on Monday, April 19, 2010
categories:

4 comments

  1. betul lah pejam-celik, pejam celik, kejap aje masa berlalu

     
  2. nadja Says:
  3. selamat petang kembali.. ehheh hari nih dah lambat buka blog.. jadi terpetang la.. :p

     
  4. kite pulak2 ptg2 bz pg2 free. hehehe

     
  5. Delimasari Says:
  6. jadual yg padat.....

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS