semalam korang makan per...
aku semalam... konon-konon nak beli kat pasar malam jer...
en hubby dah lama teringin nak makan nasi dagang....
so dia tak kasi aku masak semalam...
yelahhh.. aku mana reti masak nasi dagang.....
so.. beli jelah ekk....



last-last jenuh jln pasar malam.. sampai habis hujung gerai..
hampeh ..takde dah makcik jual nasi dagang tu...
demam ke apa ekkk... selalu ada... tapi kali ni boleh takde plak..
adohaiii.... cian laki gueee....



mutusnya.. we all gi makan kedai jelah....
aku makan bihun tomyam.. dia dan adik dia makan mee sup...
huhhuhhhu......

Posted by Diarihatiku1976 on Tuesday, April 20, 2010
categories:

7 comments

  1. mrs.ecam Says:
  2. ok pe menu u olls 2...terliur beb....dh lme x mkn tomyam

     
  3. salam...tak pa mlm ni pi plak tengok pasar malam mana ada....

     
  4. sodapnye kak...terliur den!!~~

     
  5. aNIe Says:
  6. Hmmm...gambar yang atas tu...mee sup ke...sungguh menggoda kalbu...

     
  7. mamaaerish : Says:
  8. eb mkn nasik... hik3....

     
  9. nadja Says:
  10. nengok pun sodap.. eheheh smlm sayer masak sambal ayam ngan goreng telur dadar jer tak tau aper nak masak dah.. ehhehe penat..

     
  11. unlisted_one Says:
  12. bihun tomyam? uii,..sedap tu.

    yg gambar 1st tu, mcm rupa masak ladna la pulak..hehe

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS