Alhamdulillah...
aku dah selamat sampai di Johor Bahru..
Hotel yang aku duduk ni pun ok gak..
servis setakat ni tip top...
Bilik yang aku dapat pun. mak aiii....
besar yg amat....
urusetia kot ekk... dia layanlah membesar bagai johan...
Tq Puan Faridah..

Tapi.. yang tak bestnya peserta dan penceramah aku...
kasi pening kepala aku...
kalo ye pun nak bawak bini ckp ler....
ni main bawak jer....
pastu nak nyusahkan kepala aku mikir nak adjust bilik...
yg bini tu pun satu...
laki ko gi kejer... bukan gi bersuka ria...
apa hal ko nak ngekor montot...

nasib baik Pn Faridah ni baik.... boleh ler adjust2..
ee buat malu Jabatan jer....

ok.. memula sampai ...kan ... aku siap-siap cable nak upload gambo..
nak kongsilah ngan korang hotel yg aku duduk...
alih-alih.. hampeh... error on page jer....
lotih acik jadi paparazi tadi...
so... nampaknya... korang tak dapek ler nak tgk betapa besarnya bilik aku...
hihihihihi......

takpe-takpe... kalo ada kesempatan nanti acik upload ekk...
itupun kalo rasa-rasa nak ler...
kot byk kali mikir nanti mcm malas jer..ye dakkk....

oklah... setakat sini dulu berita aku...
kalo wifi sini elok.. dapatlah kita bersiaran lagi...
kalo cam taikkk... tak dapek nak nolongnya....
ok...by....

Posted by Diarihatiku1976 on Friday, April 9, 2010
categories:

0 comments

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS