tiba-tiba teringin nak makan murtabak singapore...
hahahha... ini bukan ngidam ekkk...
takde maknanya ngandung....

kalo korang nak tahu.. kat Muar ada satu gerai..
namanya murtabak Singapore...
sedap wehhh.... dgn inti dia... telur dia... fuhhh... menyengat...
kalo tak silap dulu dia jual sekeping Rm 8.00 yang kecik...
la ni dah lama tak makan.. tak tahulah berapa...

insyaalah aku balik kg nanti..
confirm nak singgah beli ler....
air liur dah kecurrr dah ni...
eemmm... mavelesss....

Posted by Diarihatiku1976 on Tuesday, April 6, 2010
categories:

10 comments

  1. YanDarwisy Says:
  2. Lapo neh...sedap tuhhh!

     
  3. Miss Nurul Says:
  4. kalo kat sini.. femes... murtabak mengkasar... murtabak diraja pekan marii huhuhu....

     
  5. nadja Says:
  6. sedap tak kak.. ehheeh pos la satu... hehe

     
  7. adoi~ sajer jer nak kasi kecoir liur kita kan..ahaks~

     
  8. Delimasari Says:
  9. jgn lupa tapau utk kami yerkkkk

     
  10. ppb_ppkp Says:
  11. mutrtabak..ahakzzz.ni rasa nak buat ni...last buat ramadhan 2009 lepas..

     
  12. lily lotus Says:
  13. besaunya. mahalnya :P

     
  14. saudah Says:
  15. kat usj taipan ada satu kedai namanya Victoria Station. Ada jual urtabak SIngapore ni. Okay jugakla sementara nak menunggu balik Muar.

     
  16. mahalnye kak... tak same ke murtabak tu ngan murtabak malaysia... hehehehe

     
  17. LiAnA Says:
  18. ehh org muar ke hihi..
    terliur lak tgk murtabak tu

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS