Eee..... menci acik tau.....agak-agaklah kan.. kalo ye nak menipu pun
dalam dunia ni sapa senang-senang nak beri ko 20 ribu gitu,...
bodoh....bengong.... tolol....

ada ke patut... sms kat aku... beritahu aku menang contest power root!!!!!!

eh.. bodoh.... power root pun aku tak pernah minum tau....
acik tak perlu minum power root tu pun acik dah power tau....
tongong tul.... kalo dekat mau aku sekehkan je kepala tu...

Posted by Diarihatiku1976 on Sunday, April 18, 2010
categories:

4 comments

  1. Miecyber Says:
  2. Maroh betul Acik yak.....

     
  3. .::WaNiE::. Says:
  4. meh sy sekehkan hahahah

     
  5. rasp Says:
  6. ntah apa2 la dorang nie...

     
  7. Erin Rashid Says:
  8. kak, sekeh kepala je tak cukuo
    mahu kene belasah hbs baru org tuh reti kot
    btw, ayah saya pon dpt sms yg sama
    mmg jgn percaya
    suami saya plak pernah dpt sms menang peraduan shell
    lgi la tak percaya
    org kalo nk bg kite hadiah,
    dia hantar je terus ke rumah kite
    masa tu dh dpt hadiah tapi sbnrnye kite tak masuk contest tuh pon
    kite tetap nk hadiah yg dh smapai tuh kan?
    hahahhahah
    (boleh ke>?!)

     

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

Contact

E-mail :- azlina_1976@yahoo.com
No tel : - 012-2792008
Facebook :- Azlina Abd Rahman
skype :- camarputih00

Blog Archive

Sila Klik Di Sini

GET HAPPY

FOLLOWERS